coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مدیریت چت‌ ها در واتساپ آسان‌تر شد؛ میانبر جدید و ویژگی‌های امنیتی

واتساپ به‌تازگی در نسخه بتای اندروید یک میانبر جدید اضافه کرده است. این گزینه مدیریت چت‌ ها در واتساپ را ساده‌تر کرده و به کاربران اجازه می‌دهد افراد یا گروه‌ها را به راحتی به لیست‌هایشان اضافه کنند.

این میانبر که در نسخه 2.24.19.25 بتای واتساپ اندروید مشاهده شده در واقع برای کاربران این امکان را فراهم کرده تا بدون آنکه وارد تنظیمات شوند سریعا لیست‌های چت جدیدی بسازند و افراد را به لیست‌های ایجاد شده اضافه کنند. این قابلیت با هدف صرفه‌جویی در زمان کاربران در صفحه اطلاعات چت در دسترس قرار گرفته و قاعدتا مدیریت چت‌ ها در واتساپ را آسان‌تر خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو

اضافه شدن میان‌بر جدید برای مدیریت چت‌ ها در واتساپ

گزارش WABetaInfo نشان می‌دهد که با ضربه زدن روی این میانبر، منویی باز می‌شود که کاربران می‌توانند از طریق آن فرد یا گروه موردنظر را به یک لیست اضافه کنند یا حتی یک لیست جدید ایجاد کنند. همچنین امکان حذف افراد یا گروه‌ها از لیست‌ها از طریق همین منو فراهم شده است. این ویژگی با ایجاد فیلترهای خودکار برای لیست‌های چت، دسترسی سریع‌تر به مکالمات مرتبط را برای کاربران فراهم می‌کند.

اضافه شدن میان‌بر جدید برای مدیریت چت‌ ها در واتساپ 

علاوه بر این، واتساپ در حال توسعه ویژگی‌های دیگری نیز هست. از جمله آن‌ها، گزینه‌ای برای ایجاد پیوند تماس در چت‌های گروهی است که به مدیران گروه این امکان را می‌دهد به‌جای اطلاع‌رسانی جداگانه به اعضای گروه، تنها با به اشتراک گذاشتن یک پیوند تماس، آن‌ها را دعوت به مشارکت در تماس کنند.

همچنین، واتساپ در حال کار روی قابلیت “علامت‌گذاری همه به‌عنوان خوانده‌شده” و یک ویژگی امنیتی جدید است که امکان استفاده از بیومتریک برای دسترسی به پشتیبان‌های رمزگذاری‌شده را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر