coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو (بخش دوم) امروز 25 شهریور اعلام می‌شود

خبر رسیده که امروز یکشنبه، 25 شهریور 1403 نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو اعلام می‌شود. با این حساب متقاضیان این طرح امروز می‌توانند نتایج را مشاهده کنند.

نتایج قرعه‌کشی متقاضیان عادی طرح فروش ایران خودرو یک هفته پیش اعلام و پس از آن برندگان قرعه‌کشی طرح خودروهای فرسوده اعلام شد. از همان اول مشخص بود که نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو به دلیل طی شدن روند بررسی اطلاعات از سمت شرکت و سازمان ثبت احوال به درازا خواهد کشید. حال به نظر امروز یکشنبه، 25 شهریور 1403 باید منتظر اعلام نتایج قرعه کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم. با این حساب 1 میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ امروز خیالشان بابت برنده شدن یا نشدن در طرح راحت می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

زمان اعلام نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو مشخص شد

یکشنبه، 11 شهریور مراسم قرعه کشی ایران خودرو برگزار و اعلام نتایج یک هفته بعد در تاریخ 18 شهریور 1403 برای متقاضیان عادی بود. چیزی که بعد از متقاضیان عادی مهم است، اعلام نتایج قرعه‌کشی طرح جوانی جمعیت است که گفته شده ایران خودرو منتظر استعلام و تأیید هویت متقاضیان از سمت سازمان ثبت احوال است.

به همیت دلیل اعلام شده که امروز یکشنبه، 25 شهریور نتایج قرعه‌کشی طرح مادران اعلام می‌شود.

در این طرح 1 میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ در طرح مادران شرکت کردند و شانس برنده شدن متقاضیان این طرح به دلیل تخصیص 50 درصدی خودروها به آن، بیش از دیگر طرح‌هاست. لازم به ذکر است که 50 درصد برای مادران، 20 درصد خودروهای فرسوده و 30 درصد خودروهای تخصیص‌یافته در اختیار طرح عادی است.

زمان اعلام نتیجه قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو مشخص شد

موعد تحویل خودروها در هردو طرح فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش، 6 ماه دوم سال است که برای متقاضیان فروش فوق‌العاده پس از واریز وجه مل مبلغ خودرو، 90 روزه و برای متقاضیان پیش‌فروش، دی، بهمن و اسفند 1403 است.

راهنمای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو

پیشنهاد می‌شود نتایج قرعه‌کشی را از سایت https://ikcosales.ir مشاهده کنید. برای مشاهده، مراحل زیر را انجام دهید:

  • پس از ورود می‌بایست خیال سامانه را بابت ربات نبودن خود راحت کنید. بدین منظور باید بر روی گزینه من ربات نیستم کلیک یا تپ کنید.
  • از سمت چپ سایت و بالای صفحه بر روی ورود کلیک یا تپ کنید.
  • در مرحله بعد باید کدملی و رمز عبور خود را وارد کنید – در این مرحله اگر رمز عبور را فراموش کرده‌اید، باید بر روی گزینه «فراموشی رمز عبور» کلیک کنید، سپس کدملی و شماره موبایلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کرده و حاصل جمع یا تفریق را در عبارت امنیتی در کادر مربوطه وارد کرده و در آخر ادامه را بزنید.
  • پس از ورود به سایت روی گزینه نتایج قرعه‌کشی کلیک کنید.
  • در صورت برنده شدن، زمان تحویل و نوع خودرو به شما نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شم نسبت به طولانی شدن  اعلام نتایج قرعه‌کشی طرح مادران چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر