coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از رفع فیلترینگ حمایت کرد

با آغاز کار دولت چهاردم، موضوع رفع فیلترینگ دوباره به میان آمده‌ است. اکنون نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، با بیان اینکه رفع فیلترینگ می‌تواند موجب رونق کسب و کارها شود، حمایت خود را از این موضوع اعلام کرد.

کمتر از یک ماه پیش وزیر ارتباطات و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پیشنهاد رفع فیلترینگ را مطرح کردند. چند روز پیش هم نایب رئیس مجلس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود دوباره به این موضوع اشاره کرد. به گزارش تجارت نیوز، سید محمد موحد، نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس به‌تازگی با انتشار پستی در پلتفرم ایکس، صراحتا اعلام کرد که به منظور حمایت از مشاغل اینترنتی، از رفع فیلترینگ در کشور حمایت می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

موحد عقیده دارد رفع فیلترینگ می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها و موجب رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی شود. او در توییت خود نوشت: «اکنون کشور ما در شرایط عادی است و به ریاست محترم جمهور، وزیر محترم ارتباطات و اعضای شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد می‌دهم به سمت رفع فیلترینگ البته با در نظر گرفتن حریم خانواده‌ها و مبانی ارزشی جامعه قدم بردارند.»

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس: رفع فیلترینگ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی می‌شود

او در ادامه عنوان کرد:

به رئیس جمهور، وزیر ارتباطات و اعضاء شورای عالی فضای مجازی پیشنهاد ‎رفع فیلترینگ را دادم، چرا که اعتقاد دارم هم شرایط کشور عادی است و هم می‌توان با کاهش هزینه‌های سنگین، شاهد رونق کسب و کارهای قانونی مبتنی بر فضای مجازی باشیم.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر