coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نتایج قرعه کشی طرح مادران اعلام شد [+ لینک مشاهده نتایج]

بالاخره انتظارها به سر رسید و نتایج قرعه کشی طرح مادران هم اعلام شد. در این دوره بیش از 1 میلیون نفر از مادران ثبت‌نام کرده که بخش اعظم آنها از تخصیص خودرو باز ماندند.

ساعاتی پیش در خبری به اطلاعتان رساندیم که امروز یکشنبه، 25 شهریور 1403 نتایج قرعه کشی طرح مادران احتمالاً اعلام خواهد شد. این شایعات از روز پیش در رسانه‌ها و فضای مجازی پیچیده بود و چون اطلاعیه‌ای رسمی منتشر نشده بود، نمی‌نوانستیم به قطعیت بگوییم که نتایج اعلام شده است. اما هم‌اکنون با به‌روزرسانی سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات ایران خودرو ، دریافتیم که نتایج نهایی اعلام شده است. با این حساب  1 میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ متقاضی خودرو در این طرح می‌توانند در پنل کاربری خود نتایج را مشاهده کنند.

راهنمای خرید تکراتو

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو ۳۰,۷۰۰ دستگاه خودرو به فروش رسیده که سهم طرح مادران، ۱۵,۳۵۰ دستگاه بوده و حدوداً ۷۸۶,۳۵۵ نفر در شرایط فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو ویژه مادران شرکت کرده‌اند. بنابراین به سادگی می‌توان دریافت که از هر 100 نفر تنها ۲ نفر شانس برنده شدن در این طرح را داشته است.

نتایج قرعه کشی طرح مادران منتشر شد

پیش‌تر هم گفتیم که طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 50 درصد سهمیه خودرو ایران خودرو را در اختیار دارد و این یعنی که شانس برنده شدن در طرح فروش ایران خودرو بنابر مطلبی که پیش‌تر کار کردیم، برای مادران بیش از دیگر متقاضیان است. در جدول زیر تعداد شرکت‌کنندگان و تعدد سفارشات در هرسه طرح موجود را مشاهده می‌کنید:

نتایج قرعه کشی طرح مادران منتشر شد

برای اطلاع بیشتر، لازم است بدانید که در مجموع 115 هزار دستگاه خودرو به متقاضیان تخصیص خواهد یافت که از این تعداد، ۳۰ هزار دستگاه خودرو به طرح فروش فوق‌العاده ‌و ۸۵ هزار دستگاه خودرو به طرح پیش‌فروش اختصاص یافته است.

برای طرح پیش‌فروش ویژه متقضیان جوانی جمعیت به صورت دقیق ۴۳,۲۵۰ نفر شرکت کرده که از این تعداد ۲۸۲,۶۹۹ نفر در طرح پیش‌فروش مادران شرکت کرده‌اند. پس شانس برنده شدن در طرح پیش‌فروش مادران بیشتر از متقاضیان دیگر است. این یعنی از هر 15 نفر از هر 100 نفر شانس در طرح پیش‌فروش مادران شانس برنده شدن دارند.

با توجه به جزئیات آمار هردو طرح پیش‌فروش و فروش‌ فوق‌العاده می‌توان گفت که اقبال متقاضیان برای طرح پیش‌فروش، بیش از متقاضیان فروق فوق‌العاده است.

در تصویر زیر نمونه‌ای در نتیجه قرعه‌کشی را مشاهده خواهید کرد:

نتایج قرعه کشی طرح مادران منتشر شد

اما برای مشاده نتایج قرعه‌کشی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت لازم به است به سایت «سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات ایران خودرو» مراحعه کنید. برای مشاهده نتایج می‌توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید:

راهنمای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو

برای مشاهده نتایج به سایت https://ikcosales.ir مراجعه کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • پس از ورود می‌بایست خیال سامانه را بابت ربات نبودن خود راحت کنید. بدین منظور باید بر روی گزینه من ربات نیستم کلیک یا تپ کنید.
  • از سمت چپ سایت و بالای صفحه بر روی ورود کلیک یا تپ کنید.
  • در مرحله بعد باید کدملی و رمز عبور خود را وارد کنید – در این مرحله اگر رمز عبور را فراموش کرده‌اید، باید بر روی گزینه «فراموشی رمز عبور» کلیک کنید، سپس کدملی و شماره موبایلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کرده و حاصل جمع یا تفریق را در عبارت امنیتی در کادر مربوطه وارد کرده و در آخر ادامه را بزنید.
  • پس از ورود به سایت روی گزینه نتایج قرعه‌کشی کلیک کنید.
  • در صورت برنده شدن، زمان تحویل و نوع خودرو به شما نشان داده می شود.

بیشتر بخوانید:

آیا شما در طرح فروش مادران محصولات ایران خودرو شرکت کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را از نتایج قرعه‌کشی با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر