coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش MVM X55 پرو با قیمت جدید ؛ [+ شرایط]

بالاخره پس از گذشت چند ماه طرح فروش MVM X55 پرو با افزایش قیمت فضایی اعلام شد. ظاهراً مشکل اکسل این خودرو مونتاژی برطرف شده است.

4 ماه پیش جنجال X55 پرو با وایرال شدن ویدئویی از در رفتن اکسل عقب این خودرو شروع شد. در آن ویدئو مشخص شد که این خودرو در اکSل عقب دارای نقصی بزرگ است و به این موضوع توجهی نشده و هزاران دستگاه در برخی کشورهای جهان راهی بازار شده بود.

راهنمای خرید تکراتو

پس از اعلام فراخوان شرکت چری، مدیران خودرو نیز فراخوان بررسی خودرو را صادر کرد تا خریداران این کراس‌اوور رده متوسط، خودرو خود را برای بررسی به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ببرند. در همین حین مجوز فروش و شماره‌گذاری ایکس 55 پرو توسط سازمان استاندارد لغو شد تا به موضوع رسیدگی شود.

این داستان تا همین 2 روز پیش ادامه داشت که سازمان استاندارد، مجوز پلاک‌گذاری X55 پرو را صادر کرد. پس از دریافت این مجوز گفتیم که احتمالاً طرح فروش MVM X55 پرو به زودی آغاز می‌شود؛ حال شرایط فروش نقدی و اقساطی MVM X55 پرو توسط مدیران خودرو با افزایش قیمت شدید اعلام شده است. این افزایش به حدی است که گویا مدیران خودرو بنا دارد ضرر متحمل شده خود را به یکباره از متقاضین بستاند.

طرح فروش MVM X55 پرو به صورت نقدی و اقساطی

مدیران خودرو طرح فروش نقدی و اقساطی MVM X55 پرو را با ارسال بخشنامه‌ای جدید اعلام کرد. در این بخشنامه چیزی که توجه همه را برانگیخت، افزایش قیمت شدید X55 پرو بود که حدود 205 میلیون تومان افزایش یافته است و این یعنی مدیران خودرو قصد دارد ضرر ناشی از توقف فروش این کراس‌اوور به یکباره از متقاضیان دریافت کند.

قیمت قبلی X55 پرو ۱ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان بود که حالا با افزایش 204 میلیون و 700 هزار تومانی به 1 میلیاردو 471 هزار و 400 تومان رسیده است.

برای شرایط فروش نقدی ایکس 55 پرو نیاز است که متقاضیان کل مبلغ خودرو را در هنگام ثبت‌نام پرداخت کنند. اما در شرایط اقساطی ایکس 55 پرو مطابق انتظار، مشتری باید 60 درصد کل قیمت خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت، پرداخت کرده و باقیمانده را در اقساط معین پرداخت کند. بدین ترتیب و بنابر بخشنامه فروش مدیران خودرو ، مدت بازپرداخت اقساط X55 پرو 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه است. ضمناً موعد تحویل X55 پرو 90 روز کاری خواهد بود.

طرح فروش MVM X55 پرو به صورت نقدی و اقساطی

بیشتر بخواتید:

نظر شما در مورد شرایط فروش و افزایش قیمت ایکس 55 پرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر