coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو [+ شرایط و قیمت]

جزئیات طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو توسط بهمن موتور اعلام شد. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی است.

شرکت BM Cars از بهمن موتور، مسئولیت واردات دو خودرو از هاوال H6 کوراندو به کشور را برعهده داشت و در دوره‌های پیشین فروش خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه مخصوص، طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو را اعلام کرده بود. بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان این دو خودرو می‌رسانیم که امکان تکمیل وجه و نهایی‌سازی ثبت‌نام مهیا شده است. لازم به ذکر است که قیمت هاوال H6 هیبریدی و کوراندو در این طرح فروش قطعی است و شرایط فروش نیز در دسته فروش فوق‌العاده قرار دارد. جزئیات شرایط فروش کوراندو و هاوال H6 هیبریدی را در ادامه مطلب دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو

جزئیات طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو

شرکت بی ام کارز با ارسال بخشنامه‌ای به اطلاع نمایندگی مجاز فروش و متقاضیان اولویت‌بندی شده توسط وزارت صمت در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی رساند که امکان تکمیل وجه و نهایی‌سازی ثبت‌نام دو خودرو وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو مهیا شده است. این طرح به صورت فوق‌العاده و با قیمت قطعی است.

پیرو اطلاعیه این شرکت، متقاضیانی که در زمان ثبت‌نام 50 درصد مبلغ اصلی خودرو را به عنوان علی‌الحساب واریز کرده، می‌توانند برای تکمیل وجه خودرو به صورت اینترنتی از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه، 27 شهریور 1403 تا ساعت 24 روز پنجشنبه، 5 مهر 1403 به سایت فروش این شرکت به نشانی https://bahman.iranecar.com/bmcars/ مراجعه کنند. لازم به ذکر است که این مدت به هیچ‌عنوان تمدید نخواهد شد.

جزئیات طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو

جزئیات طرح فروش خودروهای وارداتی هاوال H6 هیبریدی و کوراندو

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش خودروهای وارداتی چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر