coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط تبدیل حواله هایما S7 به دیگر محصولات ایران خودرو [+ جزئیات]

شرایط تبدیل حواله هایما S7 به دیگر محصولات ایران خودرو اعلام شد. متقاضیان مونتاژی ایران خودرو، می‌توانند دو خودرو دیگر این شرکت را جایگزین کنند.

اتوماتیک در کنار اتوماتیک. کراس‌اوور هایما S7 یکی از محصولات مونتاژی ایران خودرو است که هم از لحاظ مشخصات فنی و هم آپشن، نمونه‌ای رده متوسط محسوب شده و در بازار فروش خوبی را تجربه می‌کند. البته یکی از دلایل میزان فروش هایما اس 7 شاید به پشتیبانی و خدمات پس از فروش ایران خودرو مرتبط باشد که مشتری را ترغیب به خرید می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

در اطلاعیه جدید این شرکت، شرایط تبدیل حواله هایما S7 به دیگر محصولات ایران خودرو اعلام شده است. این اطلاعیه مختص به طرح پیش فروش هایما S7 با دعتنامه شهریور و مهر 1403 است. جزئیات طرح را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

شرایط تبدیل حواله هایما S7 به دیگر محصولات ایران خودرو

شرکت ایران خودرو با ارسال اطلاعیه‌ای به دارندگان حواله هایما اس 7 با موعد تحویل شهریور و مهر 1403 پیشنهاد داد که در صورت لزوم می‌توانند به صورت کاملاً اختیاری حواله خودرو را به حواله تارا اتوماتیک و 207 اتوماتیک تبدیل کنند.

برای تعهدات شهریور 1403، مشتری می‌تواند 207 اتوماتیک را با موعد تحویل 45 روزه و تارا اتوماتیک را با موعد تحویل 30 روزه تحویل بگیرد. این مورد برای تعهدات مهر 1403، متفاوت است. بدین صورت که موعد تحویل 207 اتوماتیک 75 روزه و موعد تحویل تارا اتوماتیک نیز 60 روزه است. جزئیات بیشتر را در بخشنامه زیر بخوانید:

شرایط تبدیل حواله هایما S7 به دیگر محصولات ایران خودرو
بخشنامه شرایط تبدیل هایما اس 7 به پژو 207 و تارا

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط تبدیل هایما اس 7 به پژو 207 و تارا چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر