coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش نقدی و اقساطی همه محصولات مدیران خودرو با شرایط جدید [+ جدول]

طرح فروش نقدی و اقساطی همه محصولات مدیران خودرو با شرایط جدید اعلام شد. این شرکت در جدیدترین شرایط فروش محصولاتش، اقساط متنوعی را درنظر گرفته است.

مدیران خودرو از منظر شرایط فروش یکی از بهترین خودروسازان کشور است. اگر اخبار خودرو را از تکراتو دنبال کرده باشید، می‌دانید که این مونتاژکار ایرانی تمامی طرح‌های فروشش را هم به صورت نقدی و هم اقساطی فعال می‌کند و همین می‌تواند برگ برنده مدیران باشد.

راهنمای خرید تکراتو

در جدیدترین طرح فروش این شرکت، طرح فروش نقدی و اقساطی همه محصولات مدیران خودرو با شرایط جدید اعلام شده است. نکته بسیار مهم، اقساط طولانی‌مدت این طرح است که تا 60 ماه متغیر است. این یعنی متقاضیان در انتخاب طرح می‌توانند خودرو مدنظر خود را با اقساط 60 ماهه سفارش داده و مبلغ کمتری قسط در هرماه پرداخت کنند. جزئیات شرایط فروش تمامی محصولات مدیران خودرو را می‌توانید در ادامه مطلب بخوانید.

فروش نقدی و اقساطی همه محصولات مدیران خودرو با شرایط جدید

ثبت نام محصولات مدیران خودرو از امروز سه‌شنبه، 27 شهریور 1403 آغاز می‌شود. همچنین زمانی برای ثبت‌نام تعیین نشده و احتمالاً ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

در شرایط نقدی مدیران خودرو ، متقاضی باید کلیه بهای خودرو را در هنگام ثبت‌نام پرداخت کند. اما در شرایط اقساطی مدیران خودرو ، متقاضی لازم است ابتدا مبلغی تحت عنوان علی‌الحساب پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را در اقساط انتخابی خود پرداخت کند.

مدت بازپرداخت اقساط مدیران خودرو ، 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه است. لازم به ذکر است که برخی محصولات همچون X22 پرو MT و تیگو 7 پرو PHEW فقط به صورت نقدی به فروش می‌رسد. در پایین شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در جداول مختلف درج شده است:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر