coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

دنباله‌ی فیلم ترسناک “28 روز بعد” با آیفون 15 پرومکس ضبط شده است!

طبق برخی از گزارش‌ها، به نظر جدیدترین فیلم کیلین مورفی با عنوان “28 سال بعد” با گوشی آیفون 15 پرومکس و استفاده از تجهیزات سینمایی حرفه‌ای فیلم‌برداری شده است.به گزارش wired، اولین نسخه از این فیلم را دنی بویل در سال 2002 با اسم “28 روز بعد” کارگردانی کرد. پس از در سال 2007 نسخه‌ی دوم فیلم، تحت عنوان 28 هفته بعد رو پرده‌ی سینماها رفت.

حالا بعد از گذشت سال‌ها به نظر می‌رسد عوامل فیلم تصمیم گرفته‌اند دنباله‌ی دو نسخه‌ی قبلی را که قرار است در سال 2025 اکران شود، با استفاده از آیفون 15 پرومکس ضبط کنند.

راهنمای خرید تکراتو

استفاده از آیفون 15 پرومکس در فیلم‌برداری پروژه بزرگ سینمایی

تصاویر فاش شده از پشت صحنه‌ب این فیلم نشان می‌دهند که گوشی آیفون با تجهیزات و لنزهای مخصوص به فیلمبرداری تجهیز شده تا از آن برای ثبت فیلم استفاده شود. آنتونی داد منتل، مسئول فیلم‌برداری این پروژه است.

تاکنون موضوع استفاده از یک گوشی هوشمند برای فیلمبرداری یک فیلم ترسناک مسکوت مانده بود و عوامل فیلم برای عدم افشای این اطلاعات توافقنامه امضا کرده‌اند. با اینحال به نظر همه‌ی عوامل به این توافقنامه پایبند نبوده و استفاده از آیفون در این پروه فاش شده است.

استفاده از آیفون 15 پرومکس در فیلم‌برداری پروژه بزرگ سینمایی

از آنجایی که آیفون 15 پرومکس توانایی ضبط ویدئوهایی با کیفیت 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد و همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای ادیت رنگ در اختیار تدوین‌گران قرار می‌دهد، احتمالا برای این پروژه انتخاب شده است. این در حالیست که اولین نسخه از این فیلم با دوربینی به کیفیت 480P فیلمبرداری شده بود.

هنوز تاریخ معینی برای اکران این فیلم در نظر گرفته نشده اما انتظار می‌رود در تابستان 2025 اکران شود.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر