coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اعلام شرایط پیش فروش ایران خودرو ؛ ویژه طرح مادران ایران خودرو

شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه طرح مادران بالاخره اعلام شد. متقاضیان این طرح می‌توانند از امروز مبلغی به عنوان علی‌الحساب پرداخت کنند.

پس از روزها انتظار، بالاخره هفته گذشته نتایج قرعه‌کشی طرج مادران ایران خودرو منتشر شد. در این طرح فروش تعداد 1 میلیون و 69 هزار و 54 نفر در طرح جوانی جمعیت در هردو برنامه فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش شرکت کردند.

راهنمای خرید تکراتو

پس از اعلام نتایج، در یک بازه زمانی چندساعته، شرایط فروش فوق العاده طرح مادران ایران خودرو در یک بخشنامه فروش به اطلاع برنده‌شدگان رسید. لازم به ذکر است که در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ، مشتری باید کل مبلغ خودرو را به حساب شرکت واریز کرده و خودرو را با موعد تحویل 3 ماهه تحویل می‌گیرد؛ اما برای طرح پیش فروش ایران خودرو ، منتخبین باید مبلغ علی‌الحساب را پرداخت کرده و مابقی بهای خودرو را در روز تحویل (زمستان 1403) پرداخت می‌کند.

حال پس از گذشت 1 هفته، شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه مادران نیز منتشر شده است. در این طرح همانطور که بالا گفتیم، منتخبین قرعه کشی ایران خودرو باید 50 درصد قیمت اصلی خودرو برنده شده را پرداخت کنند. برای اطلاع از تاریخ واریز وجه و مهلت درنظر گرفته شده، ادامه مطلب را دنبال کنید.

شرایط پیش فروش ایران خودرو اعلام شد

منتخبین طرح جوانی جمعیت ایران خودرو که از طریق سامانه ثبت درخواست خرید (اولویت بندی) برخی از محصولات ایران خودرو در این طرح شرکت کرده بودند، از امروز سه‌شنبه، 3 مهر 1403 باید مبلغ پیش‌پرداخت خودرو خود را پرداخت کنند. هنوز زمانی برای فعال بودن طرح اعلام نشده، اما به احتمال زیاد این افراد 10 روز مهلت واریز وجه خواهند داشت.

موعد تحویل خودروهای این طرح از دی تا بهمن 1403 خواهد بود. لازم به ذکر است که مابقی بهای خودرو در روز تحویل و با نرخ روز از مشتری طلب می‌شود.

شرایط پیش فروش ایران خودرو اعلام شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در مورد شرایط پیش فروش طرح مادران چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر