coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

هدست متا کوئست 3S معرفی شد؛ نگاهی به ویژگی‌های جدید هدست متا

متا در کنفرانس Meta Connect 2024 از هدست واقعیت مجازی جدید خود به نام کوئست 3S رونمایی کرد. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که هدست جدید درواقع نسخه مقرون‌به‌صرفه متا کوئست 3 است.

به گزارش engadget، قیمت بالای هدست واقعیت مجازی متا باعث شده بود بسیاری از کاربران از خرید آن صرف‌نظر کنند؛ اما هدست متا کوئست 3S با قیمتی کمتر از نسل قبلی‌اش آمده تا کاربران بیشتری را راضی نگه دارد.

راهنمای خرید تکراتو

آنطور که گزارش‌ها می‌گویند، متا این بار کاربرانی که به دنبال گزینه‌های اقتصادی هستند را هدف قرار داده است. هدست 300 دلاری جدید متا می‌تواند جایگزین خوبی برای کوئست 2، هدست قدیمی اما محبوب متا باشد. پیش‌فروش این هدست از امروز آغاز شده و در تاریخ 15 اکتبر هم وارد بازار می‌شود.

مشخصات هدست متا کوئست 3S

هدست جدید متا از تراشه اسنپدراگون XR2 نسل 2 قدرت می‌گیرد. در مقایسه با نسل قبلی، باتری کوئست 3S دوام بیشتری دارد. طبق اعلام متا، باتری این دستگاه 2.5 ساعت کار می‌کند. هدست جدید کنترلرهای Touch Plus را از نسل قبلی خود به ارث برده است.

هدست متا کوئست 3S معرفی شد؛ نگاهی به ویژگی‌های جدید هدست متا

کوئست 3S از نظر ابعاد بزرگ‌تر از نسل قبلی است؛ اما وضوح نمایشگر آن نسبت به کوئست 3 کاهش یافته است. چیدمان مثلثی که در پایین دستگاه می‌بینید حسگرهای جلویی را در خود جای داده‌اند. یکی دیگر از تفاوت‌های هدست جدید این است که میدان دید باریک‌تری دارد.

اگر خاطرتان باشد، در کوئست 3 برای جابه‌جایی بین حالت‌های Passthough و Immersive نیاز به دوبار تپ‌کردن داشتید؛ اما متا در هدست جدیدش برای آن یک دکمه اکشن اختصاصی طراحی کرده است.

هدست متا کوئست 3S معرفی شد؛ نگاهی به ویژگی‌های جدید هدست متا

نسخه 128 گیگابایتی کوئست 3S با قیمت قیمت 299 دلار، نسخه 256 گیگابایتی با قیمت 399 دلار و در نهایت مدل 512 گیگابایتی با قیمت 499 دلار عرضه می‌شود. همانطور که گفته شد این دستگاه 200 دلار از نسل قبلی خود ارزان‌تر است. اگر خاطرتان باشد، مدل 512 گیگابایتی کوئست 3 با قیمت  649 دلار عرضه شده بود.

هدست متا کوئست 3S معرفی شد؛ نگاهی به ویژگی‌های جدید هدست متا

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر