coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

اپلیکیشن موبایل کوپایلت مایکروسافت به گوینده خبر تبدیل می‌شود

در آینده نزدیک، کاربران موبایل می‌توانند از اپلیکیشن موبایل کوپایلت مایکروسافت به عنوان یک گوینده خبر استفاده کنند. با افزایش پذیرش دستیارهای هوشمند توسط عموم مردم، شرکت‌ها بهره‌وری این تکنولوژی‌ها را در ارائه خدمات نوآورانه بررسی می‌کنند.به‌گزارش theverge، مایکروسافت در حال آزمایش نسخه جدید اپلیکیشن کوپایلت است که بیشتر شبیه یک سامانه جمع‌آوری اطلاعات شخصی‌سازی‌شده عمل می‌کند. در این نسخه، کوپایلت می‌تواند بدون نیاز به درخواست مستقیم کاربر، اطلاعات و اخبار روزانه را به او ارائه دهد. این برنامه می‌تواند با توجه به علایق کاربر و نحوه تعامل او با داده‌های قبلی، خبرها و اطلاعاتی را نمایش دهد که کاربر احتمالاً به آن‌ها علاقه‌مند است.

اپلیکیشن موبایل کوپایلت مایکروسافت رویکردی شبیه به For You تیک تاک دارد

این رویکرد مشابه صفحه For You در تیک‌تاک است که بر اساس علایق و تعاملات قبلی کاربران، محتوا را به صورت شخصی‌سازی‌شده ارائه می‌دهد. هدف مایکروسافت از این اقدام، استفاده هوشمندانه از داده‌ها برای ایجاد یک جریان اطلاعاتی شخصی‌سازی‌شده و مفید برای کاربران است.

راهنمای خرید تکراتو

در این زمینه، تلاش‌های مشابه از سوی شرکت‌های دیگر نیز مشاهده شده است. به عنوان مثال، آمازون با مدل Remarkable Alexa به دنبال توسعه هوش مصنوعی خود در حوزه خبر است و گوگل نیز با استفاده از هوش مصنوعی مقالات پیچیده را به فرم‌ پادکست‌های قابل‌فهم‌تری تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر