coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

متا از قابلیت جدید هوش مصنوعی برای تولید محتوا در اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرد

اگر تاکنون فکر می‌کرید که اجتناب از تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی در اینستاگرام و فیسبوک مشکل است، باید به شما بگوییم که قابلیت جدید متا کار را سخت‌تر هم می‌کند.

به گزارش theverge، متا قصد دارد تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی را به فید شما اضافه کند. این شرکت در رویداد Meta Connect اعلام کرد که بر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند. قابلیت جدید متا از علایق شما و موضوعات ترند روز استفاده کرده و با کمک هوش مصنوعی تصاویر جدیدی را خلق می‌کند. نکته عجیب اینکه ممکن است چهره خود را در این تصاویر ببینید.

راهنمای خرید تکراتو

قابلیت جدید متا فضای دوستانه‌ی پلتفرم‌ها را کمرنگ می‌کند

امروزه تمام غول‌های فناوری برای استفاده از فناوری هوش مصنوعی با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ اما قابلیت جدید متا نوآورانه‌تر و عجیب‌تر از ویژگی‌هایی است که تاکنون ارائه شده است. به هرحال شما هنگام مشاهده تصاویری با عنوان Imagined for You در فید شخصی خود، می‌توانید آنها را به کاربرانتان به اشتراک گذاشته و یا تصاویر جدیدی خلق کنید.

متا از قابلیت جدید هوش مصنوعی برای تولید محتوا در اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرد

 

تصاویر بالا نمونه هایی از قابلیت جدید متا است که «یک قلمرو مسحور شده، جایی که جادو فضا را پر می‌کند» را به تصویر کشیده است. مشاهده چهره خود در این قلمرو ممکن است کمی ترسناک به‌نظر برسد؛ اما خوشبختانه متا برای اضافه کردن تصویر شما اجازه می‌گیرد.

آماندا فلیکس، سخنگوی متا، در بیانیه‌ی خود اعلام کرد، این پلتفرم‌ها زمانی حق دارند از چهره شما استفاده کنند که شما برای دریافت ویژگی Imagine yourself ثبت نام کرده و شرایط آن را بپذیرید. در غیر این صورت حق چنین کاری را ندارند. کاربران حتی می‌توانند این بخش را از فید خود حذف کنند.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که اسنپ‌چت هم ویژگی مشابه به این را ارائه کرده است. ویژگی سلفی هوش مصنوعی به این برنامه اجازه می‌دهد از تصاویر شما در تبلیغات استفاده کند. نگران نباشید، این تبلیغات فقط به شما نشان داده می‌شوند. شما حتی می‌توانید این گزینه را غیر فعال کنید.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، در مصاحبه خود با ورج، افزودن قابلیت جدید را «جهش منطقی» برای فیس‌بوک و اینستاگرام عنوان کرد؛ اما به نظر می‌رسد قابلیت جدید متا ممکن است فضای دوستانه موجود شبکه‌های اجتماعی را کمرنگ کند.

به هر حال متا اعلام کرده این قابلیت فعلا در حد یک آزمایش است. بنابراین زمان عرضه عمومی آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر