coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تحلیلگر معروف از عرضه اپل ویژن پرو 2 با هوش مصنوعی پشرفته خبر داد

یکی از تحلیلگران خوش سابقه اپل اعلام کرد که غول فناوری آمریکایی بر روی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو جدیدی کار می‌کند. آنطور که مشخص است اپل ویژن پرو 2 قرار است اواسط سال 2025 با تراشه قدرتمند از راه برسد.

به گزارش gagadget، مینگ‌چی کوئو، یکی از افشاگران معتبر با انتشار پستی در ایکس، از عرضه اپل ویژن پرو 2 با هوش مصنوعی پشرفته خبر داد. طبق اعلام این منبع، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو احتمالا نیمه دوم سال 2025 از راه می‌رسد تا بهترین تجربه‌ی کاربری Apple Intelligence را ارائه کند.

راهنمای خرید تکراتو

اپل ویژن پرو 2 به تراشه قدرتمند M5 اپل مجهز خواهد شد

بر اساس گزارش منتشر شده، اپل ویژن پرو 2 از نظر طراحی و مشخصات فنی تفاوت آنچنانی با نسل‌ قبلی خود ندارد؛ اما تراشه قدرتمندتری دارد که می‌تواند همه چیز را عوض کند.

اگر خاطرتان باشد مدل فعلی اپل ویژن پرو با پردازنده‌ی M2 وارد بازار شد؛ اما مینگ‌چی کوئو در گزارش خود اعلام کرده که اپل ویژن پرو 2 به تراشه قدرتمند M5 اپل مجهز می‌شود.

تحلیلگر معروف از عرضه اپل ویژن پرو 2 با هوش مصنوعی پشرفته خبر داد

موضوع دیگری که این افشاگر در گزارش خود به آن اشاره کرده، هوش مصنوعی Apple Intelligence است. آنطور که مشخص است غول فناوری آمریکایی هوش مصنوعی را هم به نسل جدید هدست خود اضافه می‌کند.

اپل ویژن پرو چند ماه پیش با با سیستم عامل visionOS 1.2 وارد بازار شد. اپل قول داد که هدست جدیدش پاییز امسال به‌روزرسانی visionOS 2.0 را دریافت می‌کند. با این‌حال هنوز مشخص نیست که چه ویژگی‌هایی با به‌روزرسانی جدید به مدل فعلی اپل ویژن پرو اضافه می‌شود.

البته با توجه به اینکه آیپدها و مک‌های M2 توانایی پشتیبانی از هوش مصنوعی را دارند، بنابراین خیلی دور از ذهن نیست که اپل آن را به نسل اول هدست واقعیت ترکیبی خود بیاورد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر