coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

افزایش قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT ؛ پله پله تا 44 دلار

OpenAI قصد دارد قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT را افزایش دهد. گزارش شده که این شرکت تا پنج سال آینده هزینه استفاده از این سرویس را تا 44 دلار افزایش خواهد داد.

به‌گزارش nytimes، افزایش قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT که از ابتدا 22 دلار خواهد بود از اوایل سال جاری میلادی اجرایی خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

افزایش قیمت اشتراک ماهانه ChatGPT و جستجوی سرمایه‌گذاران جدید توسط OpenAI

آنطور که در گزارش‌ها آمده، این شرکت از ماه اوت ( مرداد و شهریور 1403) موفق شده 300 میلیون دلار از طریق فروش محصولات و سرویس‌هایی که ارائه می‌کند، درآمد داشته باشد. انتظار می‌رود تا پایان سال 2024، مجموع درآمد OpenAI به 3.7 میلیارد دلار برسد. با اینحال این شرکت با احتساب حقوق کارکنان، اجاره و هزینه‌های پروژه‌های عملیاتی که در جریان دارد، پیش‌بینی می‌کند امسال را با زیان پنج میلیارد دلاری به پایان برساند.

نیویورک تامیز اسنادی را منتشر کرده که نشان می‌دهند این شرکت به دنبال جذب سرمایه جدید برای جبران خسارت‌های مالی احتمالی یا کاهش کسری بودجه است. در حال حاضر ارزش OpenAI حدودا 150 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. پیش‌تر گزارش کردیم که این شرکت قصد دارد سرمایه‌گذاری‌های جدیدی به ارزش تقریبی 7 میلیارد دلار جذب کند.

همچنین گزارش کردیم، یکی از دلایل اصلی که باعث شده OpenAI تصمیم به این تغییرات بگیرد، تبدیل این شرکت به نهاد انتفاعی است. این تصمیم باعث خواهد شد تا اوپن‌ای‌‌آی به یک شرکت سودمحور تبدیل شود

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر