coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 لو رفت؛ 20 درصد گرانتر از مدل‌های قبلی

دیجیتال چت استیشن معروف خبر بدی برای‌مان دارد. او در آخرین پست خود مدعی شده که قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 حدود 20 درصد گرانتر از تراشه‌های نسل قبلی خواهد بود.

طبق گزارش gizmochina، قیمت این تراشه‌ها احتمالا به‌دلیل فرایند ساخت N3E کمپانی TSMC افزایش می‌یابد. این فرایند ساخت جدید، قیمت بالاتری دارد و به گزارش دیجیتال چت استیشن، قیمت نهایی این تراشه‌ها را 20 درصد افزایش می‌دهد.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400

با توجه به این گزارش، به نظر می‌رسد که قیمت دایمنسیتی 9400 به حدود 155 دلار و قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 به 190 دلار برسد. البته، شرکت‌های تولیدکننده تراشه معمولا قیمت‌شان را فاش نمی‌کنند؛ با این‌ حال، افزایش قیمت 20 درصدی نشان می‌دهد که قیمت دایمنسیتی 9300 و اسنپدراگون 8 نسل 3، احتمالا به‌ترتیب 124 و 152 دلار بوده است.

قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400

این اولین‌باری نیست که خبری پیرامون قیمت تراشه‌ اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 به گوش می‌رسد. مینگ چی کوئو، تحلیلگر معروف در ماه ژوئن گذشته نیز پیش‌بینی کرده بود که قیمت این تراشه‌ها 25 تا 30 درصد افزایش پیدا می‌کند.

آی یونیورس که یکی دیگر از افشاگران معروف است، افزایش قیمت 20.68 درصدی را برای اسنپدراگون 8 نسل 4 پیش‌بینی کرده بود که به عدد دیجیتال چت استیشن نزدیک‌تر است. فارغ از این اعداد و ارقام، چیزی که حالا تقریبا از آن مطمئن هستیم، این است که قیمت این تراشه‌ها نسبت به مدل‌های سال قبلی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

بنابراین، اگر تولیدکنندگان اسما‌رت‌فون هزینه بالاتری را برای خرید این تراشه‌ها پرداخت کنند، قطعا قیمت آن را روی محصول نهایی حساب می‌کنند. در نتیجه، قیمت گوشی‌های پرچمدر 2025 افزایش بیشتری خواهد داشت.

چیزی که این افزایش قیمت را توجیه می‌کند، پیشرفت‌ها و بهینه‌سازی‌های مختلف در این تراشه‌های پرچمدار است. گزارش شده که اسنپدراگون 8 نسل 4، اولین تراشه موبایل کوالکام خواهد بود که به هسته‌های Oryon مجهز می‌شود و بنچمارک‌های اولیه، از بهبود قابل توجه در عملکرد خبر داده‌اند.

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9400 نیز از قدرتمندترین هسته‌های ARM Cortex-X925 برخوردار خواهد شد. این تراشه در بنچمارک انتوتو با گوشی ویوو ایکس 200 پرو نشان داد که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

در مجموع، بررسی‌های آینده مشخص خواهند کرد که آیا این افزایش قیمت ارزشش را داشته یا نه. اما نظر شما درباره بهبود عملکرد و افزایش قیمت اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر