coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آیا وقت خرید دوج کوین فرا رسیده است؟

ارز دیجیتال دوج کوین محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین میم کوین بازار رمزارزها می‌باشد. از سال 2013 که دوج کوین توسط بیلی مارکوس(Bill Marcus) و جکسون پالمر(Jackson Palmer) عرضه شد، این میم کوین همواره جزو یکی از برترین ارزهای بازار ارزهای دیجیتال بوده و رتبه‌های بالا را به خود اختصاص داده است. رالی قیمتی دوج کوین در سال 2021 و با حمایت افراد سرشناس دنیا مثل اسنوپ داگ(خواننده) و ایلان ماسک(صاحب شرکت تسلا و X) آغاز شد. این ارز دیجیتال با 4000 درصد رشد، تا سقف قیمت 0.71 دلار هم رسید و هیاهوی آن کل دنیای رمزارزها را فرا گرفت.

دوج کوین در حال حاضر با حجم بازار بیش از 18 میلیارد دلار، یکی از 10 رمزارز برتر بازار است و حجم معاملاتی بالایی را تجربه می‌کند. در یک ماه اخیر، دوج کوین با رشد بیش از 30 درصدی قیمت مواجه شده و در گروه رمزارزهایی قرار گرفته که بیشترین سود را نصیب سرمایه گذاران ماهیانه خود کرده است. همین موضوع باعث شده که تحلیلگران زیادی نسبت به آینده قیمت دوج کوین خوش بین باشند و اهداف بزرگتری را برای این ارز دیجیتال متصور باشند.

راهنمای خرید تکراتو

جمع آوری دوج کوین توسط نهنگ‌ها

در روزهای اخیر و با شدت نسبتا بالایی نهنگ‌های دوج کوین اقدام به جمع آوری این ارز دیجیتال کرده اند. برای مثال فقط در یک بازه دو روزه، نهنگ‌های دوج کوین 1.4 میلیارد توکن از این ارز را جمع آوری و به دارایی‌های خود افزوده‌اند. این عملکرد می‌تواند نشان‌گر این باشد که انتظارات نهنگ‌ها از قیمت دوج کوین صعودی است و آن‌ها برای یک بولران جدید خود را آماده می‌کنند.

شکستن مقاومت حیاتی

دوج کوین چند روز پیش مقاومت مهمی را در محدوده قیمتی 0.11 دلار شکسته و به سوی اهداف بعدی حرکت می‌کند. این شکست مقاومت نوید افزایش قیمت دوج کوین تا محدوده‌های قیمتی 0.16 دلار را می‌دهد که این یعنی رشد بیش از 30 درصدی قیمت دوج کوین در روزهای آینده! با توجه به شرایط تکنیکال، خرید دوج کوین اکنون می‌تواند یک انتخاب مناسب برای سرمایه گذاران باشد.

آیا وقت خرید دوج کوین فرا رسیده است؟

تحلیل بلندمدت دوج کوین

درباره آینده دوج کوین عوامل زیادی دخیل هستند. از توجه کاربران به میم کوین‌ها و توسعه اکوسیستم دوج کوین تا روند کلی بازار ارزهای دیجیتال همگی می‌توانند روی قیمت دوج کوین تاثیر بگذارند. به صورت کلی پیش بینی‌ها نسبت به قیمت دوج کوین مثبت است. برای مثال تحلیلگران مجله Changelly انتظار دارند قیمت دوج کوین در سه سال آینده به 0.41 دلار برسد و رشد بیش از 250 درصدی را تجربه کند. این مجله نظرات مجموعه‌ای از تحلیلگران را جمع بندی می‌کند و معمولا تحلیل‌هایی که در وب‌سایت آن قرار می‌گیرد با تقریب خیلی خوبی می‌تواند یک مرجع باشد. بنابراین اگر به فکر خرید دوج کوین هستید، می‌توانید همین امروز این کار را انجام دهید تا از روند رو به رشد این رمزارز بهره مند شوید.

محدوده خرید دوج کوین

با توجه به روندی که برای دوج کوین پیش بینی شده، محدوده قیمتی 0.105 تا 0.115 دلار می‌تواند یک محدوده خوب برای خرید دوج کوین باشد. سفارشات خرید دوج کوین خود را اگر در این محدوده قیمتی بگذارید، احتمالا یک خرید بسیار سودمند را تجربه خواهید کرد و می‌توان انتظار داشت خیلی زود سرمایه گذاری شما در وضعیت سوددهی قرار بگیرد.

برای خرید دوج کوین می‌توانید از صرافی آنلاین استفاده کنید. صرافی‌های خارجی به دلیل تحریم‌ها به ایرانی‌ها خدمات ارائه نمی‌کنند و برای خرید دوج کوین بهتر است از صرافی آنلاین ایرانی بهره مند شوید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر