coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تنظیمات دوربین پوکو ایکس 7 به یک سنسور ارزان مجهز می‌شود؛ استراتژی برند برای کاهش قیمت

پوکو برای اینکه از بالا رفتن قیمت‌ها جلوگیری کند، از سنسور ارزانتر سونی IMX 882 به‌عنوان دوربین پوکو ایکس 7 استفاده خواهد کرد.

به گزارش gizmochina، گوشی پوکو ایکس 7 احتمالا به‌عنوان نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت 14 پرو فایوجی کارش را آغاز می‌کند. بله؛ این گوشی شباهت زیادی به گوشی میان‌رده ردمی نوت 14 پرو فایوجی دارد، اما تمام ویژگی‌ها دقیقا یکسان نیستند. به‌نظر می‌رسد که پوکو می‌خواهد از بالا رفتن قیمت پوکو ایکس 7 جلوگیری کند.

راهنمای خرید تکراتو

آنچه از تنظیمات دوربین پوکو ایکس 7 می‌دانیم

ردمی نوت 14 پرو و 14 پرو پلاس فایوجی هفته‌ گذشته رسما معرفی شدند. این گوشی‌ها به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز هستند. اما به نظر می‌رسد که فقط مدل‌هایی که در چین عرضه می‌شوند، دوربین 50 مگاپیکسلی دارند. روز گذشته در گزارشی آمده بود که ردمی می‌خواهد نسخه‌های پیشرفته‌تری از این گوشی‌ها را در بازارهای جهانی عرضه کند؛ دوربین اصلی در مدل‌های جهانی 200 مگاپیکسل سامسونگ ISOCELL HP3 است.

تنظیمات دوربین پوکو ایکس 7 به یک سنسور ارزان مجهز می‌شود

هنوز مشخص نیست که پوکو ایکس 7 در چه تاریخی معرفی می‌شود، با این حال برخی اطلاعات درباره این گوشی به بیرون درز کرده که خالی از لطف نیست. همان‌طور که گفتیم، پوکو X7 نسخه‌ی ری‌برند ردمی نوت 14 پرو فایوجی خواهد بود. هر دو گوشی با اسم رمز malachite شناخته می‌شوند. همچنین، می‌دانیم که در گوشی پوکو از تراشه دایمنسیتی 7300 اولترا استفاده خواهد شد. این همان تراشه‌ای است که در بطن ردمی نوت 14 پرو قرار گرفته.

قبل از معرفی ردمی نوت 14 پرو، شنیده بودیم که این گوشی به تراشه اسنپدراگون 7s Gen 3 مجهز می‌شود. همچنین گفته می‌شد که 14 پرو پلاس از تراشه مدیاتک برخوردار خواهد شد. اما پس از معرفی، مشخص شد که ردمی نوت 14 پرو و پلاس به‌ترتیب به تراشه‌های دایمنسیتی 7300 اولترا و اسنپدراگون 7s gen 3 مجهز شدند.

اما برگردیم به بحث دوربین‌ها. برند پوکو بیش از هر چیزی بر ارائه‌ی عملکرد بالا با قیمت مناسب تمرکز دارد. بنابراین، استفاده از دوربین ارزان‌تر برای اینکه بتواند قیمت را پایین نگه‌ دارد، منطقی خواهد بود. اگر خبر جدید درست باشد و پوکو ایکس 7 به دوربین 50 مگاپیکسل سونی IMS882 مجهز شود، یعنی دوربین اصلی آن مشابه ردمی نوت 14 پرو نسخه‌ی چین خواهد بود.

نظر شما درباره تنظیمات دوربین پوکو ایکس 7 و استراتژی این برند برای کاهش قیمت‌ها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر