coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

بهبود عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 از مجموع پیشرفت دو نسل گذشته بیشتر است

یکی از مدیران ویوو به بهبود عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 اشاره کرده است. او مدعی شده بهبودی که در عملکرد این تراشه‌ها رخ داده، از مجموع پیشرفت‌‌هایی که در دو نسل قبلی دیده بودیم، بیشتر است.

به تاریخ رونمایی از چند گوشی پرچمدار اندروید نزدیک می‌شویم. مدیاتک قرار است تراشه پرچمدارش، یعنی دایمنسیتی 9400 را نهم اکتبر (17 مهر) معرفی کند. کوالکام نیز تا اواخر ماه اکتبر از تراشه اسنپدراگوت 8 نسل 4 (یا 8 الیت) رونمایی خواهد کرد.

راهنمای خرید تکراتو

پیش از این اعلام شده بود که قیمت این تراشه‌ها نسبت به مدل‌های سال قبلی، 20 درصد افزایش می‌یابد. اما اطلاعات جدیدی منتشر شده که این افزایش قیمت را توجیه می‌کنند. به گزارش gizmochina، هان باکسیائو، مدیر محصول کمپانی ویوو مدعی شده که چیپ‌ست‌های امسال عملکردی ارائه خواهند داد که از مجموع بهبودهای دو نسل گذشته فراتر خواهد رفت؛ یک «شکاف نسلی» که به ندرت شاهد آن هستیم.

بهبود عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 فراتر از چیزی‌‌است که تصور می‌کنیم

هان باکسیائو مدعی شده که اگرچه گوشی‌های پرچمدار سال گذشته به‌خاطر ارتقاء رم با قیمت کمتر، برای بسیاری از کاربران جذاب بودند، اما امسال داستان کمی فرق می‌کند و سال 2024، سالی‌است که خرید یک گوشی پرچمدار ارزشش را خواهد داشت.

بهبود عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 از مجموع پیشرفت دو نسل گذشته بیشتر است

او به دو دلیل کلیدی اشاره می‌کند. دلیل اول، پیشرفت‌ها در تکنولوژی نمایشگر است. او خاطرنشان کرده که حاشیه‌‌های اطراف نمایشگر در پرچمداران 2024، بسیار باریک و متقارن بوده و فرم آنها ارتقاء چشمگیری پیدا کرده است. اما مهم‌ترین دلیل، تحول بزرگ در عملکرد سیستم روی تراشه است.

هان باکسیائو که مدعی شده به‌اندازه‌ی 17 نسل محصول و 12 نسل SoC تجربه دارد، درباره‌ی بهبود عملکرد تراشه‌ها می‌گوید که هر تراشه معمولا نسبت به نسل قبلی خود، 15 درصد از نظر عملکرد بهبود می‌یابد و گاهی اوقات، مجموع پیشرفت‌ها نهایتا به 20 تا 25 درصد می‌رسد. اما به گفته‌ی او، بهبود عملکرد در تراشه‌های پرچمدار امسال به 40 درصد می‌رسد. هان باکسیائو می‌گوید تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 بیش از مجموع پیشرفت‌های دو نسل تراشه، بهبود یافته‌اند.

او همچنین مدعی شده که اختلاف عملکرد بین تراشه‌های پرچمدار و شبه‌پرچمدار در سال 2024، «عمیق» خواهد بود که در «تاریخ نادر است».

کاربری در بخش کامنت‌‌ها از هان پرسید که کدام تراشه تا این اندازه بهبود یافته، او پاسخ داد هر دو تراشه‌ی 2024. باکسیائو به افزایش قیمت تراشه‌ها هم اشاره کرده و مدعی شده که با توجه به بهبود عملکرد 40 درصدی، این میزان افزایش قیمت ارزشش را خواهد داشت.

نظر شما درباره بهبود عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 4 و دایمنسیتی 9400 چیست؟ قطعا بررسی‌های دقیق‌تر در آینده مشخص می‌کنند که این ادعا تا چه اندازه درست بوده؛ اما نظر شما چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر