coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

کالبدشکافی ایرپاد 4 و ایرپاد مکس از تغییرات کم در قابلیت تعمیرپذیری خبر می‌دهد

کالبدشکافی ایرپاد 4 و ایرپاد مکس نشان می‌دهد که این دو محصول در قابلیت تعمیرپذیری پیشرفت چندانی نداشته و همچنان از محصولات سخت تعمیر به شمار می‌روند.

همان‌طور که می‌دانید، اپل ماه گذشته از ایرپاد 4 و ایرپاد مکس خود با پورت USB-C رونمایی کرد. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gsmarena، تیم حاضر در iFixt تصاویر و ویدیوهای مربوط به کالبدشکافی این محصولات را با کاربران به اشتراک گذاشته‌اند.

راهنمای خرید تکراتو

کالبدشکافی ایرپاد 4 و ایرپاد مکس اپل

آن‌طور که پیداست، هیچ یک از ایرپادهای جدید اپل از نظر قابلیت تعمیر پیشرفتی نداشته‌اند. به عنوان مثال، AirPods 4 به یک جک نگهدارنده مخصوص نیاز دارد تا محصول را به هنگام استفاده از تفنگ حرارتی برای شل شدن چسب و باز شدن نیمه بالایی پاد در جای خود نگه دارد. با باز شدن هر کدام از پادها، بلندگو و اجزای باتری ظاهر می‌شود که با انبوهی از چسب احاطه شده‌اند.

کالبدشکافی ایرپاد 4

باز کردن قسمت پایینی چالش برانگیزتر بوده و برای این کار به چاقو احتیاج است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که تنها تفاوت AirPods 4 معمولی با نسخه ANC ایرپادز 4 در میکروفون داخلی بزرگ‌تر است.

کالبدشکافی ایرپاد 4

باز کردن جعبه و کیس شارژ نیز بسیار سخت است؛ به گونه‌ای که کاربران برای دسترسی به اجزای داخلی، به گرما و دقت بالایی نیاز دارند. همچنین، از آنجایی که باتری 345 میلی آمپر ساعتی داخل کیس با زبانه‌های کششی همراه نیست، بیرون آوردن آن دشوار است. همه این عوامل باعث شده که امتیاز ایرپاد 4 در تعمیرپذیری 0 از 10 باشد.

کالبدشکافی ایرپاد 4

با این حال، تعمیر AirPods Max با پورت USB-C بسیار راحت‌تر و قابل کنترل‌تر است، اما همچنان به گرما و دقت زیادی نیاز دارد. همچنین اجزای کلیدی داخلی این محصول تقریبا مشابه نسل اول AirPods Max به نظر می‌رسند، با این تفاوت که چسب بیشتری برای نگه داشتن قطعات استفاده شده و یک پورت شارژ USB-C به جای کانکتور Lighting به کار رفته است. ایرپاد مکس با با پورت USB تایپ C امتیاز تعمیرپذیری 6 از 10 را از کارشناسان دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره کالبدشکافی ایرپاد 4 و ایرپاد مکس و قابلیت تعمیرپذیری آنها چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر