coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

موج جدید حذف کانال‌ها در یوتیوب به‌خاطر یک باگ؛ مشکل به‌زودی برطرف می‌شود

باگ جدید یوتیوب باعث شده تا این پلتفرم برخی کانال‌ها را اسپم ارزیابی کرده و آنها را حذف کند. یوتیوب توضیح داد که مشکل را شناسایی کرده و به‌زودی آن را برطرف می‌کند.

به گزارش androidauthority، یوتیوب اخیرا چندین حساب کاربری را به‌ اتهام نقض سیاست‌های اسپم (هرزنامه) و فعالیت‌های فریب‌کارانه، حذف کرده است. برخی کاربران گزارش کرده‌اند که نمی‌توانند برای تماشای ویدیو یا گوش دادن به موسیقی در YouTube Music به حساب‌های کاربری‌شان دسترسی داشته باشد.

راهنمای خرید تکراتو

خبر خوب این است که یوتیوب از این مشکل خبر دارد و در حال حاضر، به‌دنبال راهی برای حل مشکل است.

حذف کانال‌ها به‌خاطر باگ جدید یوتیوب است

یوتیوب با انتشار پستی در انجمن پشتیبانی خود، تایید کرده که چنین مشکلی وجود دارد. این پلتفرم همچنین تاکید کرد که این باگ جدید، دسترسی کاربران به حساب‌های یوتیوب پریمیوم، یوتیوب تی‌ وی و یوتیوب موزیک را نیز مختل کرده و همچنین پلی‌لیست‌ها و سایر محتواهای ذخیره‌شده را نیز حذف کرده است.

حذف کانال‌ها به‌خاطر باگ جدید یوتیوب است

خوشبختانه راه‌حل رفع این باگ در راه است و کاربران به‌زودی می‌توانند دوباره به کانال‌ها، حساب‌های کاربری پریمیوم و محتواها‌یی که ذخیره‌ کرده‌اند، دسترسی داشته باشند.

یوتیوب در این پست اشاره کرده که بعد از بازگرداندن کانال‌ها، ممکن است کمی طول بکشد تا مشکل پلی‌لیست‌ها و محتواهای ذخیره‌شده برطرف شود. اما این پلتفرم اطمینان داده که مشکل حتما برطرف می‌شود؛ فقط احتمالا کمی طول می‌کشد.

این پلتفرم اجتماعی توضیح نداده که چه مشکل یا باگی باعث بروز این مشکل شده؛ اما انتظار داریم که در آینده نزدیک، دلیل این باگ جدید یوتیوب هم مشخص شود.

نظر شما چیست؟ آیا دسترسی شما هم به کانال‌تان مسدود شده؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر