coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

شرایط فروش قسطی X55 پرو مهر 1403 ؛ [+جزئیات و قیمت]

شرایط فروش قسطی X55 پرو مهر 1403 توسط شرکت مدیران خودرو اعلام شد. برای این طرح شرایط اقساطی بلندمدت درنظر گرفته شده است.

ساعتی پیش بود که مدیران خودرو طرح برگ ریزان پاییزی خود برای 6 محصول را آغاز و ما نیز در تکراتو جزئیات و شرایط فروش مدیران خودرو را به اطلاعتان رساندیم. یکی از محصولات ارائه شده توسط این شرکت، کراس‌اوور اقتصادی MVM X55 Pro است که در این مطلب قصد داریم به صورت مجزا به شرایط فروش آن بپردازیم.

راهنمای خرید تکراتو

اگر از مخاطبین تکراتو باشید، قطعاً جنجال اکسل عقب X55 پرو را به یاد دارید. این خودرو چینی 5 ماه پیش ثابت کرد که دچار نقص در سیستم اکسل عقب است و متقاضیان بسیاری در سراسر جهان را درگیر خود کرده بود. تصاویر در رفتن اکسل این خودرو به سرعت در فضای مجازی وایرال و همین مورد کمپانی چری (شرکت مادر) را مجبور به ارسال فراخوان جهانی کرد.

چندی پیش ایکس 55 پرو مدیران خودرو ، توانست پس از 4 ماه دوری از میادین، با تأیید سازمان استاندارد، مجوز شماره‌گذاری را دریافت کند. بلافاصله پس از دریافت مجوز، طرح فروش MVM X55 پرو نیز فعال و مدیران خودرو مشتریان را با شرایط ویژه ترغیب به خرید این خودرو کرد.

حال این شرکت شرایط فروش قسطی X55 پرو مهر 1403 را نیز اعلام کرده است تا به نوعی ضرر 4 ماهه این خودرو را جبران کرده است.

شرایط فروش قسطی X55 پرو مهر 1403

مدیران خودرو از امروز شنبه، 14 مهر 1403 ثبت‌نام برای فروش اقساطی ایکس 55 پرو را از درگاه نمایندگی‌های مجاز فروش خود آغاز کرده است.

قیمت X55 پرو مندرج در بخشنامه فروش و براساس نرخ قطعی خودرو، 1 میلیاردو 471 میلیون تومان است. همچنین متقاضیان باید بدانند که X55 پرو با اقساط 12، 24، 36، 48 و 60 ماهه عرضه شده و مبلغ پیش‌پرداخت آن نیز 735 میلیون تومان است. جزئیات طرح را در تصویر زیر بخوانید:

شرایط فروش قسطی X55 پرو مهر 1403

مطالب بیشتر:

نظر شما در مورد شرایط فروش ایکس 55 پرو مدیران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر