coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ویژگی پرسش و پاسخ هوش مصنوعی جمنای به iOS اضافه می‌شود

ویژگی پرسش و پاسخ هوش مصنوعی جمنای که تا پیش از این فقط برای کاربران اندرویدی در دسترس قرار داشت اکنون برای کاربران ios هم فعال شده است. کاربران با استفاده ا این ویژگی Gemini می‌توانند به سرعت و در کمترین زمان اطلاعات مورد نیاز در ایمیل‌هایشان را پیدا کرده و به آن پاسخ دهند.

به‌گزارش engadget، چند ماه پیش گوگل با معرفی این ویژگی، جستجو در جیمیل را راحت‌تر کرد. کاربران به کمک این چت‌بات می‌توانند با پرسیدن سوالاتی نظیر «رزرو شام ما برای شنبه چه ساعت است؟» به سرعت به ایمیل‌های مرتبط دسترسی پیدا کند. این قابلیت تاکنون برای کاربران ios غیر فعال بود و حالا فعال شده است.

راهنمای خرید تکراتو

ویژگی پرسش و پاسخ هوش مصنوعی جمنای برای مشترکین پولی در دسترس است

ویژگی پرسش و پاسخ هوش مصنوعی جمنای کارایی دیگری نیز داردو مثلا کاربران می‌توانند از جمینی بخواهند تا ایمیل‌های نشده را جدا و پیدا کند. مثلا می‌توانید از هوش بخوانید خلاصه‌ای از مکاتباتی که مربوط به یک پروژه کاری است را خلاصه کند یا ایمیل‌های خوانده نشده‌ای که شخص خاصی فرستاده را پیدا کند.

قابلیت Gmail Q&A ببرای کاربر این امکان را فراهم می‌کند تا بدون نیاز به خروج از صندوق ورودی، در بین ایمیل‌ها و مکالماتمشان جستجو کنند. البته این ویژی برای کاربران کسب‌وکارها، سازمان آموزشی و مشترکین سرویس‌های ویژه گوگل در دسترس قرار دارد.

گوگل اعلام کرده برای اینکه قابلیت پرسش و پاسخ هوش مصنوعی جمنای به صورت جهانی عرضه شود، احتمالا به 15 روز زمان نیاز است. همچنین کاربران برای استفاده از این ویژگی به یکی از سرویس‌های گوگل مانند  Gemini Business ،Enterprise ،Education ،Education Premium یا Google One AI Premium نیاز خواهند داشت.

در واقع، این قابلیت تنها برای مشترکین سرویس‌های پولی و تخصصی گوگل فعال خواهد بود و کاربران عادی ممکن است نیاز به ارتقاء سرویس خود داشته باشند تا بتوانند از آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر