coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

آپدیت نرم ‌افزاری موتورولا بالاخره روی پیشرفت و ارتقا را می‌بیند

آپدیت نرم ‌افزاری موتورولا بالاخره پس از سال‌ها یک قدم رو به جلو داشته است. ظاهرا این شرکت قرار است که تمام دستگاه‌های جدید خود را تا پنج سال پشتیبانی کند.

شرکت‌هایی مانند سامسونگ و گوگل با ارائه هفت به‌روزرسانی اندروید، نتیجه بازی در زمین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را کاملا به نفع خود تغییر داده‌اند. از سوی دیگر، سرعت این شرکت‌ها در انتشار به‌روزرسانی‌های جدید، آنها را به انتخاب مناسبی برای افرادی که پشتیبانی نرم‌افزاری را در اولویت قرار می‌دهند، تبدیل کرده است. این مسئله بدون شک به فروش سایر برندهای اندرویدی آسیب می‌رساند؛ به همین دلیل، در ماه‌های اخیر شاهد تغییرات زیادی در سیاست‌ها و استراتژی‌های سایر شرکت‌ها در ارائه به‌روزرسانی نرم‌افزاری بوده‌ایم. موتورولا نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

راهنمای خرید تکراتو

آپدیت نرم ‌افزاری موتورولا

پشتیبانی نرم افزاری موتورولا مدت‌هاست که تنها شامل سه نسخه به‌روزرسانی اندروید می‌شود. حال، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده که سه سال را به پنج سال افزایش خواهد داد. گوشی موتورولا اج 50 نئو که در ماه آگوست عرضه شد نیز اولین محصول از این برند با پشتیبانی پنج ساله بود.

آپدیت نرم ‌افزاری موتورولا

پس از Motorola Edge 50 Neo، گوشی‌های موتو G75 و ThinkPhone 25 در بازارهای بین‌المللی معرفی شدند. جالب است بدانید که این دو محصول نیز با وعده پنج نسل ارتقای اندروید روانه بازار شدند و از این رو به نظر می‌رسد که موتورولا بالاخره یک گام بزرگ در مسیری درست برداشته است.

هنوز یک فاصله قابل توجه بین تعداد به‌روزرسانی‌های اندروید ارائه شده توسط موتورولا و گوگل و سامسونگ وجود دارد، اما آخرین اقدام موتورولا نشان‌دهنده توجه و پیشرفت این شرکت نسبت به سال‌های گذشته است. به عنوان مثال، موتورولا ریزر 50 اولترا که یکی از گران‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت است، تنها سه به‌روزرسانی اندروید را دریافت می‌کند، در حالی که Moto G75 یه عنوان یک میان رده دارای 5 به‌روزرسانی اندروید است.

سیاست‌های موتورولا در انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری همواره یکی از نقطه ضعف‌های این برند بوده است، به‌ویژه برای گوشی‌های رده بالا و پرچمداری که تنها سه ارتقای اندروید دریافت می‌کنند. با این حال، این‌طور که پیداست این برند از اشتباهات خود درس گرفته و اقدامات گسترده‌ای را در جهت پیشرفت پشتیبانی نرم افزاری دستگاه‌های جدید به انجام رسانده است. مسلما کاربران و مخاطبان این برند، با بهبود بخش نرم افزاری، احساس راحتی بیشتری با محصولات موتورولا خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره پیشرفت آپدیت نرم ‌افزاری موتورولا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر