coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طرح فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور [+ شرایط و قیمت]

طرح فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور اعلام شد.  در این طرح 4 محصول این شرکت عرضه شده که یکی از آنها به عنوان خودرو ملی کرمان موتور شناخته شده است.

جدیدترین طرح فروش کرمان موتور ویژه 4 محصول از پرفروش‌ترین محصولات شرکت اعلام شد. در طرح فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور هر 4 محصول را می‌توان به صورت اقساطی هم سفارش داد.

راهنمای خرید تکراتو

در مقدمه خبر گفتیم که یکی از محصولات عرضه شده در این طرح، خودرو ملی کرمان موتور تحت نام (KMC Eagle) است. این خودرو در حقیقت همان جک J4 است که توسط خود شرکت کرمان موتور به عنوان یک سدان اقتصادی کم‌استهلاک به فروش می رسید اما بعدها، این شرکت پلتفرم جک J4 را خریداری کرد و ایگِل به عنوان یک محصول ملی روی این پلتفرم طراحی شد.

طرح فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور

کرمان موتور با ارسال بخشنامه‌ای، شرایط فروش 4 محصول خود را اعلام کرد. در این شرایط ذکر شده که متقاضیان می‌توانند مبلغ علی‌الحساب مشخص خودرو مدنظر خودر ا پرداخت و از بین دوره بازپرداخت 12 و 24 ماهه یکی را انتخاب کند. البته برای کی ام سی ایگل مدت بازپرداخت اقساط فقط 12 ماهه است.

زمان ثبت‌نام در این طرح فردا سه‌شنبه، 17 مهر الی دوشنبه، 30 مهر 1404 است. پس متقاضیان می‌توانند از فردا به سایت فروش محصولات کرمان موتور به نشانی https://kermanmotor.com/sale مراجعه کنند.

خودروهای عرضه شده در این طرح عبارتنداز:

  1. KMC T8
  2. KMC T9
  3. KMC Eagle
  4. جک j4

موعد تحویل همه خودروها 90 روزه است و مشتریان باید توجه داشته باشند که اگر خودرو را به صورت اقساطی خریداری کنند، سند خودرو تا لحظه پرداخت آخرین قسط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. همچنین هر 4 خودرو با بیمه بدنه اجباری عرضه شده و هزینه این بیمه به فاکتور مشتری افزوده خواهد شد.

قیمت KMC Eagle

به تازگی کرمان موتور، قیمت KMC ایگل را اعلام کرده است. این سدان ملی در بهای کارخانه 945 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در طرح فروش اقساطی حاضر، فقط با بازپرداخت 12 ماهه و در رنگهای متنوع مشکی، سفید، خاکستری طوسی متالیک روشن، آبی زنگاری، قرمز و قهوه‌ای متالیک عرضه شده است.

طرح فروش نقد و اقساط محصولات کرمان موتور

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش محصولات کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر