coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مرکز کنترل جدید One UI 7 در این ماکت رابط گلکسی اس 25 اولترا به نمایش گذاشته شد

آیس‌ یونیورس به‌تازگی تصویری از ماکت رابط گلکسی اس 25 اولترا منتشر کرده که مرکز کنترل جدید One UI 7 و شباهت آن به ظاهر آیفون را نشان می‌دهد.

سامسونگ هنوز مشغول انتشار آپدیت One UI 6.1.1 است که تعداد زیادی از ویژگی‌های جدید و بهینه‌سازی‌ها در بخش‌های مختلف را به همراه دارد. در این میان، کنفرانس توسعه‌دهندگان این کمپانی نیز به‌تازگی برگزار شده و اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار One UI 7 منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

این غول کره‌ای معمولا نسخه جدید اندروید را پس از کنفرانس I/O گوگل که در ماه مه برگزار می‌شود، آزمایش می‌کند. اما نسخه نهایی و پایدار را در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر منتشر می‌کند. گوشی‌های پرچمدار سری S، اولین مدل‌هایی هستند که این آپدیت را دریافت می‌کنند. اما امسال ماجرا کمی فرق کرده است.

با توجه به گسترش روزافزون ویژگی‌های هوش مصنوعی، سامسونگ به زمان بیشتری نیاز دارد تا بتواند این ویژگی‌ها را با رابط کابری One UI 7 ادغام کند و آن را همراه با اندروید 15 در اختیار کاربرانش قرار دهد. به جای آن، روی نسخه One UI 6.1.1 و قابلیت‌های هوش مصنوعی آن تمرکز کرده است. این همان نسخه‌ای است که کارش را همراه با گلکسی زد فولد و فلیپ 6 آغاز کرد. این نسخه از رابط کاربری One UI از ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید برخوردار شده که در نسخه اول Galaxy AI وجود نداشتند.

ماکت رابط گلکسی اس 25 اولترا

به گزارش phonearena، رابط کاربری بزرگ One UI 7 تا قبل از سری گلکسی اس 25 منتشر نمی‌شود. اما تا آن زمان، افشاگرانی هستند که جزئیات بیشتری را فاش کنند. آیس یونیورس یکی از آنهاست که به‌تازگی تصویری از ماکت رابط گلکسی اس 25 اولترا را با جدیدترین پوشش اندروید 15 را منتشر کرده که مرکز کنترل جدید را نمایش می‌دهد.

مرکز کنترل جدید One UI 7

به نظر می‌رسد که این مرکز کنترل جدید با الهام از سیستم‌عامل آیفون ساخته شده است. نمایش اعلان‌ها در بخش‌های مجزای شفاف با گوشه‌های گرد و اندازه‌های یکنواخت ویجت کنترل، از جمله‌ شباهت‌های این رابط با iOS هستند. هفته گذشته و پس از رویداد کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ، ویدیوهایی منتشر شد که برخی جزئیات طراحی One UI 7 را نشان می‌دهد. این ماکت جدید با آن ویدیوها همخوانی دارند.

پیش از این شایعه شده بود که One UI 7 نه‌تنها از لحاظ بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری داخلی، بلکه از نظر ویژگی‌های ظاهری نیز تغییر می‌کند. این ماکت درواقع به‌نوعی شایعات قبلی را تایید می‌کنند. با توجه به اینکه زمان انتشار One UI 7 به تعویق افتاده، امیدواریم این‌همه انتظار ارزشش را داشته باشد.

نظر شما درباره ویژگی‌های ظاهری one UI 7 چیست؟ آیا سبک جدید را می‌پسندید؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار گوشی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر