coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

مارک گرمن از زمان عرضه ایرتگ 2 خبر داد؛ ردیاب هوشمند اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟

اخبار حاکی از آن است که نسخه دوم ایرتگ اپل در نیمه اول سال 2025 به بازار خواهد آمد. نخستین بار ایرتگ در سال 2021 معرفی شد و حالا 4 سال از فعالیت آن می‌گذرد.

به گزارش macrumors، مارک گرمن خبرنگار بنام بلومبرگ، اعلام کرده که نسل دوم ایرتگ اپل با بهبودها و قابلیت‌های جدید همراه خواهد بود. وی همچنین گفته که ایرتگ جدید از تراشه‌ی بروزرسانی شده‌ای استفاده خواهد کرد که کارایی ردیابی آن را به شکل قابل توجهی ارتقا خواهد داد.

راهنمای خرید تکراتو

نسخه دوم ایرتگ اپل به چه تراشه‌ای مجهز است؟

اپل از معرفی اولین ایرتگ در سال 2021 تاکنون، هیچ مدل دیگری معرفی نکرده؛ به همین دلیل احتمال اینکه در نسخه دوم ایرتگ اپل از تراشه Ultra Wideband که سال قبل به تمام مدل‌های آیفون 15 اضافه شده بود، استفاده شود زیاد است.

پیش از این نیز مینگ‌چی‌کو، در اکتبر 2023 اعلام کرده بود که تولید انبوه ایرتگ نسل دوم این شرکت به جای پایان سال 2024 برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده است. اما دلایل تاخیر آن را عنوان نکرد. به باور مینگ‌چی‌کو، ایرتگ جدید، قرار است با ویژن پرو ادغام شود. با‌اینحال اطلاعات دقیقی درباره‌ی این تغییر در دسترس نیست.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد با ارتقاهایی که در نسل دوم ایرتگ ایجاد می‌کند، کاربران بیشتری را به استفاده از آن ترغیب کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر