coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

متا با رونمایی از ویدیوهای تبلیغاتی هوش مصنوعی ، اینستاگرام و فیسبوک را متحول می‌کند

متا به‌زودی ویدیوهای تبلیغاتی هوش مصنوعی را به اینستاگرام و فیسبوک اضافه خواهد کرد. این ویژگی این امکان را فراهم می‌کند تا تبلیغ‌کنندگان بتوانند از تصاویر ثابت ویدیوهای جذاب بسازند.

طبق گزارشی از theverge، این قابلیت که اخیرا به برنامه‌‌های تحت توسعه متا اضافه شده، به تولید‌کنندگان محتوا این اجازه را می‌دهد تا از یک تصویر ثابت، ویدیو متحرک بسازند. مثلا تبلیغ‌کنندگان می‌توانند با ابزار انیمیشنی متا، یک تصویر یک شیشه مربا را آپلود کنند و از ابزار برای غوطه‌ور‌ کردن توت‌فرنگی در اطرافش استفاده کنند.

راهنمای خرید تکراتو

آمازون هم از ویدیوهای تبلیغاتی هوش مصنوعی استفاده می‌کند

هوش مصنوعی ابزار جدید متا قادر است از پیکسل‌هایی که معمولا دیده نمی‌شوند، در فریم‌های مختلف ویدیو بسازد. عملکرد این ویژگی مشابه با تکنیک‌های ویرایش تصویر است که اجازه گسترش پس زمینه را می‌دهد.

ابزار جدید متا است با استفاده از هوش مصنوعی، پیکسل‌هایی را که در قالب معمول دیده نمی‌شوند، در هر فریم ویدیو تولید کند. این قابلیت مشابه تکنیک‌های ویرایش تصویر است که امکان گسترش پس‌زمینه را فراهم می‌کند.

طبق اعلام متا، این ابزارها از ابتدای سال 2025 به طور گسترده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گفته شده که ویدیوهای تبلیغاتی که با هوش مصنوعی ایجاد می‌شوند در بخش ویدیو تمام صفحه‌ای فیسبوک قابل مشاهده است.

البته متا اولین شرکتی نیست که از این فناوری استفاده می‌کند. ماه پیش هم آمازون ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی منتشر کرد که طبق عکس محصول ویدیو تبلیغاتی ایجاد می‌کرد. همچنین تیک تاک هم در حال آزمایش این ویژگی است و قصد دارد آواتارهای تولید شده با هوش مصنوعی را به منظور تبلیغات استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر