coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

نسخه چاپی کتاب سئو جدید نوشته مهدی محمدی عرضه شد

کتاب‌ها همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند. حتی در بین کسانی که می‌خواهند سئو را یاد بگیریند، کتاب‌های سئو را در کنار ویدیوهای آموزشی یا فایل‌های رسانه‌ای هم استفاده می‌کنند.

برای این دسته افراد کتاب‌خوان، یادگیری سئو از طریق بهترین کتاب‌های آموزش سئو یک دغدغه بزرگ است. کتابی که آموزش کامل و جامع سئو را ارائه دهد و نویسنده باسواد و مجربی در زمینه سئو داشته باشد.

راهنمای خرید تکراتو

کتاب یکی از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین ابزارهای یادگیری است. همه ما از شروع سال‌های اول مدرسه با کتاب مانوس شده‌ایم و یادگیری از طریق خواندن کتاب برای ما حسن ویژه‌ای دارد.

یکی از مزیت‌های بزرگ آموزش سئو از طریق کتاب دسترسی آسان و همیشگی به تمامی محتوا و مطالب مهم است. چراکه سئو دانش گسترده‌ای است و ممکن است برخی از مفاهیم و مطالب آن در طول زمان از یاد شما برود.

وقتی شما یک کتاب سئو در اختیار داشته باشید، هر زمانی در آینده که نیاز به مرور یا یادآوری مفهومی داشته باشید، سریعا می‌توانید به سراغ آن بروید و مشکلات خود را رفع کنید.

کتاب سئو جدید

کتاب‌های زیادی در زمینه آموزش سئو تالیف و منتشر شده است. یکی از این کتاب‌های ارزشمند و کاربردی، کتاب سئو جدید نوشته مهدی محمدی، مدیر و متخصص آکادمی سئو سفینه است.

آموزش سئو کار اصلی مهدی محمدی در آکادمی سئو سفینه است. آموزش سئو به شما کمک می‌کند تا ترافیک ارگانیک بیشتری به سایت خود جذب کنید و در نتیجه فروش و درآمد کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

کتاب سئو جدید نزدیک به 300 صفحه است که در ده فصل مختلف با عنوان‌های کاربردی سئو نوشته شده است. در فصل‌های مختلف آن مطالب بسیار مفیدی درباره سئو داخلی، خارجی، تکنیکال، سئو سایت‌های فروشگاهی، وبلاگ و حتی درآمدزایی از طریق سئو ارائه شده است.

در حال حاضر نسخه چاپی این کتاب به راحتی در دسترس شما قرار دارد. شما می‌توانید به مراجعه به سایت سئو سفینه، این کتاب را به صورت آنلاین خریداری کنید یا سفارش دهید.

مزیت مهم این کتاب سئو به‌روز بودن آن است. چراکه این کتاب بر اساس جدیدترین تغییرات گوگل و سایر موتورهای جستجو در به روزرسانی الگوریتم‌های سئو نوشته شده است.

یادگیری سئو از طریق کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

یادگیری سئو از طریق کتاب برای هر کسی و با هر هدفی اعم از مبتدی یا پیشرفته مناسب است. یعنی اگر شما هیچ دانش خاصی درباره سئو هم نداشته باشید، می‌توانید از طریق کتاب‌های آموزشی، سئو را در حد تئوری یاد بگیرید.

من خواندن کتاب‌های سئو را به افرادی که قصد یادگیری تخصصی و پیشرفته سئو را دارند هم توصیه می‌کنم. به‌خصوص اگر کتاب «سئو جدید» آکادمی سفینه را بخواهید برای آموزش سئو انتخاب کنید.

این کتاب هم برای افراد مبتدی و هم یپشرفته در حوزه سئو تدوین شده است.

مزیت آموزش سئو از طریق کتاب

شاید خیلی از افراد این روزا ترجیح دهند که از ویدیوهای آموزشی برای یادگیری سئو به جای کتاب استفاده کنند. اما باید به شما بگویم که بعضی مزیت‌های یادگیری سئو با کتاب غیرقابل مقایسه با ابزارهای دیگر یادگیری است.

وقتی شما یک دوره آموزشی ویدیویی را از سایتی خریداری می‌کنید، برای یادگیری مطالب آن باید یا همه چیز را حفظ کنید یا اینکه محتوای آن را در یک جزوه یادداشت کنید.

چون بعدها ممکن است به مرور یک مطلب خاص یا کوچک نیاز داشته باشید و دقیقا نتوانید آن محتوای جزئی را سریعا در بین چندین ویدیوی چند ساعته طولانی پیدا کنید.

ولی وقتی یک کتاب با فصل‌بندی و صفحه‌بندی منظم در اختیار دارید، هر زمان که بخواهید مطلب خاصی درباره سئو را دوباره مطالعه و برای خودتان یادآوری کنید، سریعا می‌توانید از طریق فهرست و شماره صفحات، آن را پیدا کنید و مشکلتان را برطرف کنید.

از طرف دیگر، هزینه خرید یک کتاب سئو در مقابل هزینه خرید یک دوره آفلاین یا مجازی خیلی کمتر است. شما با کمتر از 100 هزار تومان می‌توانید یک کتاب جامع و فوق‌العاده کاربردی درباره آموزش سئو خریداری کنید.

نسخه چاپی کتاب سئو جدید نوشته مهدی محمدی عرضه شد

خرید کتاب سئو

برای تهیه و خرید کتاب سئو جدی می‌توانید وارد این صفحه از سایت سفینه شوید و کتاب سئو جدید را سفارش دهید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر