راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ورود وسایل ارتباط الکترونیکی به‌جز موبایل به هواپیما ممنوع شد

حوادث اخیر باعث شده سازمان هواپیمایی کشوری تصمیمات تازه‌ای بگیرد. بر اساس اعلام سخنگوی این سازمان، ورود وسایل ارتباط الکترونیکی به‌جز موبایل به هواپیما ممنوع شده است.

انفجار پیجرهای لبنان، باعث تشدید اقدامات امنیتی شده است. به گزارش تسنیم، اکنون جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی، توضیحاتی در خصوص تصمیمات جدید این سازمان ارائه داده است.

راهنمای خرید تکراتو

ورود وسایل ارتباط الکترونیکی به هواپیما ممنوع است

طبق اعلام وی، ورود هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی به‌جز موبایل به هواپیما ممنوع شده است. این ممنوعیت تمامی قسمت‌ها اعم از کابین مسافر و بخش کارگو را شامل می‌شود. یارزلو در این باره توضیح داد:

با توجه به حفظ ایمنی پروازها، مسافران بخش هوایی از به همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی به غیر از تلفن همراه مانند پیجر، واکی‌تاکی و نظیر آن به کابین هواپیما یا در بار خودداری کنند.

ورود وسایل ارتباط الکترونیکی به‌جز موبایل به هواپیما ممنوع شد

وی افزود: «این ممنوعیت شامل کابین مسافر و بخش کارگو است و مسافران از به‌همراه داشتن وسایل ممنوعه در هواپیما پرهیز کنند.»

انفجار پیجرها در لبنان، نگرانی‌های بسیاری را ایجاد کرده است. پس از این وقایع اخیر دوتا از نمایندگان مجلس از وزیر ارتباطات خواستند تا مانع ورود محصولات شرکت موتورولا به کشور شود. البته پس از آن بلومبرگ با انتشار گزارشی اعلام کرد که پیجرهایی که در لبنان منفجر شده‌اند، تولید موتورولا نبوده‌اند.

ستار هاشمی نیز در واکنش به حوادث اخیر اعلام کرد: «جنایت با استفاده از تجهیزات ارتباطی اعتماد به فناوری را از بین می‌برد.»

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر