راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش اقساطی آریزو 6 پرو امروز 23 مهر ؛ شرایط فروش و گارانتی مدیران خودرو [+ قیمت]

فروش اقساطی آریزو 6 پرو امروز 23 مهر آغاز شد. مدیران خودرو در این طرح امکان انتخاب مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را در 4 بخش متنوع فراهم کرده است.

تازه‌ترین طرح فروش محصولات مدیران خودرو به خودرویی سدان از دسته سدان‌های پرفروش این شرکت تعلق دارد. طبق اعلام منابع معتبر، فروش اقساطی آریزو 6 پرو امروز 23 مهر آغاز شده و احتمالاً تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. به غیر از شرایط اقساطی با پیش‌پرداخت متنوع، مدیران خودرو شرایط گارارنتی و خدمات پس‌از فروش جذابی هم برای این خودرو در نظر گرفته است.

راهنمای خرید تکراتو

اینکه بگوییم همه می‌توانند با هر مبلغ نقدینگی در این طرح شرکت کنند، واقعاً اینطور نیست؛ زیرا قیمت آریزو 6 پرو نزدیک به 1 میلیاردو 500 میلیون تومان است و متقاضی حداقل باید 50 درصد بهای اصلی خودرو را پرداخت کنند تا ثبت‌نام اولیه را انجام دهد. پس فراهم کردن حداقل 718 میلیون و 500 هزار تومان برای پیش ثبت‌نام از عهده هرکسی برنمی‌آید. با این قیمت می‌توان حتی یک جک J4 از کرمان موتور خریداری کرد که قیمتی کمتر از 800 میلیون تومان دارد.

به هر صورت شرایط اعلامی مدیران خودرو برای آریزو 6 پرو می‌تواند افراد زیادی را برای خرید ترغیب کند. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

فروش اقساطی آریزو 6 پرو امروز 23 مهر

متقاضیان سدان آریزو 6 پرو برای ثبت‌نام می‌بایست به نمایندگی‌های فروش مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. ثبت‌نام از امروز آغاز شده و احتمالاً تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

قیمت آریزو 6 Pro معادل 1 میلیاردو 437 میلیون تومان است و برای طرح پیش‌رو از شرایط گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر و 6 ماه سرویس دوره‌ای بهره می‌برد.

فروش اقساطی آریزو 6 پرو امروز 23 مهر

شرایط ویژه فروش اقساطی آریزو 6 پرو

برای اطلاع از شرایط اقساطی آریزو 6 پرو، موارد زیر را به یاد داشته باشید:

  • مبلغ پیش‌پرداخت: مدیران خودرو در طرح اقساط آریزو 6 پرو، مبلغ پیش‌پرداخت را بین ۵۰ تا ۸۰ درصد از کل مبلغ خودرو تعیین کرده‌اند. این امر باعث انعطاف در شرایط پرداخت می‌شود.
  • مدت اقساط: شما می‌توانید مدت زمان بازپرداخت اقساط خود را بین ۱۲ تا ۶۰ ماه انتخاب کنید، که این نیز به انعطاف‌پذیری شرایط خرید اقساطی آریزو 6 پرو کمک می‌کند.
  • نرخ سود تسهیلات: نرخ بهره اقساط دقیقاً مطابق با شرایط دریافت وام از بانک، یعنی ۲۳ درصد است و مدیران خودرو هیچ مبلغ اضافی تحت عنوان سود یا بهره در نظر نمی‌گیرد.
  • اقساط ماهیانه: مبلغ اقساط ماهیانه بسته به میزان پیش‌پرداخت و مدت زمان اقساط متغیر است. برای اطلاع دقیق از مبلغ اقساط ماهیانه، می‌توانید از سامانه اقساط استفاده کنید.
  • نوع ضمانت: برای دریافت وام در شرایط خرید اقساطی آریزو 6 پرو، معرفی ضامن معتبر به بانک الزامی است. ضامن می‌تواند دارای شغل آزاد یا کارمندی باشد.
  • بیمه: مدیران خودرو علاوه بر بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه را نیز در شرایط فروش اقساطی آریزو 6 پرو در نظر گرفته‌اند، زیرا خودرو تا زمان تسویه کامل در رهن بانک است.
  • موعد تحویل خودرو: تحویل خودرو در شرایط فروش اقساطی آریزو 6 پرو حداکثر ۹۰ روز در نظر گرفته شده است که مشابه شرایط فروش نقدی است.
  • شرایط تسویه زودتر از موعد: اگر مایل به تسویه زودتر از موعد هستید، می‌توانید تنها با بازپرداخت اصل مبلغ، بدون پرداخت سود ماه‌های باقی‌مانده، تسویه را انجام دهید.

فروش اقساطی آریزو 6 پرو امروز 23 مهر

شرایط پیش پرداخت و اقساط سالانه آریزو 6 پرو

همانگونه که بالاهم اشاره کردیم، مدیران خودرو شرایط پیش‌پرداخت متنوعی برای سدان محبوب خود در نظر گرفته است. این شرایط به شکل زیر است:

بیشتر بخوانید:

شما مخاطبین عزیز تکراتو، در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر