راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

طراحی اوپو فایند ایکس 8 و فایند ایکس 8 پرو به لطف رندرهای رسمی فاش شد

افشاگری به نام ایوان بلاس با انتشار رندرهای رسمی گوشی‌های جدید اوپو، طراحی اوپو فایند ایکس 8 و اوپو فایند ایکس 8 پرو را لو داده است.

همان‌طور که می‌دانید، برند اوپو در تاریخ 24 اکتبر رویدادی را برگزار کرده و در آن از چندین دستگاه جدید از جمله اوپو Find X8، اوپو Find X8 Pro، اوپو Pad 3 Pro، هدفون بی‌سیم Enco X3 و نوع جدیدی از Oppo Watch X رونمایی خواهد کرد. ویژگی‌های کلیدی سری اوپو فایند ایکس 8 از جمله تراشه قدرتمند دایمنسیتی 9400 مدیاتک در چند روز گذشته فاش شده است. با این حال، تا به امروز هیچ اطلاعیه رسمی درباره طراحی این سری از گوشی‌های اوپو منتشر نشده بود. اکنون، گزارشی در وب‌سایت خبری gizmochina منتشر شده که نشان می‌دهد افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، ایوان بلاس، با انتشار رندرهای رسمی گوشی‌های جدید اوپو از طراحی آنها پرده برداشته است.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی اوپو فایند ایکس 8 و فایند ایکس 8 پرو

تصاویر اوپو فایند X8 نشان می‌دهد که این گوشی در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و صورتی در بازار موجود خواهد شد. از سوی دیگر، تصاویر اوپو Find X8 پرو رنگبندی سه‌گانه مشکی، سفید و آبی را تایید می‌کنند.

بر اساس گزارش‌ها، نسخه پایه این سری از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی و نسخه پرو از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی برخوردار خواهد بود. نمایشگرها در تصاویر مسطح به نظر می‌رسند، اما در واقع اوپو از طراحی میکرو خمیده چهارگانه در ساخت آنها استفاده کرده است. علاوه بر این، همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، هر دو گوشی از حاشیه‌های بسیار نازک هم‌اندازه برخوردار خواهند بود.

لبه‌های کناری اوپو Find X8 صاف هستند اما آن‌طور که پیداست در لبه‌های اوپو فایند ایکس 8 پرو از انحنای جزئی استفاده شده است. هر دو گوشی هوشمند دارای یک نوار لغزنده هشدار در لبه کناری سمت چپ هستند و لبه کناری سمت راست نیز دکمه‌های تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده است. جالب است بدانید که نسخه پرو از یک دکمه اضافی به نام Quick Capture برخوردار است که گفته می‌شود یک دکمه خازنی مجهز به موتور خطی است. انتظار می‌رود که این دکمه عملکرد مشابهی با دکمه کنترل دوربین سری 16 آیفون داشته باشد.

در لبه بالایی OPPO Find X8 و OPPO Find X8 Pro چندین سوراخ دیده می‌شود که احتمالا برای بلندگو، میکروفون و فرستنده مادون قرمز (IR blaster) هستند. قسمت پایینی هر دو گوشی نیز میزبان اسلات سیم‌کارت، پورت USB تایپ C، میکروفون و بلندگو خواهد بود.

در نهایت به پنل پشتی می‌رسیم که تقریبا در هر دو گوشی یکسان است؛ یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل عظیم با لوگوی Hasselblad که در مرکز قرار گرفته است. شایان ذکر است که تنظیمات دوربین در نسخه پایه سه‌گانه و در نسخه پرو چهارگانه (دو لنز تله فوتو پریسکوپ) است. یک فلاش LED نیز در بیرون از ماژول و سمت چپ بالای گوشی قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی اوپو فایند ایکس 8 و اوپو فایند ایکس 8 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر