راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گوشی جدید ناتینگ با نام ناتینگ فون 2a (کامیونیتی ادیشن) در ماه جاری معرفی خواهد شد

گوشی جدید ناتینگ که نسخه ویژه‌ای از ناتینگ فون 2a است، به زودی و در اواخر ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد. گوشی‌ای که در تاریک می‌درخشد!

همان‌طور که می‌دانید، برند Nothing در اوایل سال جاری یک پروژه اختصاصی را آغاز کرد تا نسخه جدیدی از Nothing Phone (2a) را برای اعضای جامعه خود طراحی کند. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این پروژه کامل شده و با نام Nothing Phone (2a) Community Edition به زودی و در 30‌ام ماه جاری به بازار عرضه خواهد شد. برای آشنایی با تفاوت‌های این گوشی با نسخه معمولی در این مطلب همراه ما باشید.

راهنمای خرید تکراتو

طراحی گوشی جدید ناتینگ

نسخه Community ناتینگ فون (2a) از چهار جنبه با نسخه معمولی تفاوت دارد: شکل ظاهری و طراحی، جعبه بسته‌بندی، کاغذ دیواری‌های صفحه نمایش و کمپین بازاریابی.

بزرگ‌ترین وجه تمایز در طراحی پنل پشتی گوشی دیده می‌شود. برند ناتینگ با بهره‌گیری از مواد فسفرسانس در پنل پشتی، بار دیگر یک طراحی منحصربه‌فرد را رقم زده که باعث درخشش گوشی در تاریکی می‌شود.

گوشی جدید ناتینگ

کاغذ دیواری‌های سفارشی نیز بخشی از نسخه ویژه ناتینگ فون 2a هستند که طبق گزارش‌ها از عناصر طراحی شده با دست و ابزارهای مختلفی برای طراحی، دیجیتالی کردن، تولید با هوش مصنوعی و ویرایش پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند از والپیپرهای اختصاصی و منحصربه‌فرد ساخته شده لذت ببرند. نتیجه نهایی نه تنها با زبان طراحی ناتینگ مطابقت دارد بلکه ظاهر جدیدی را به نسخه کامیونیتی ناتینگ فون 2a می‌بخشد.

جعبه بسته‌بندی نیز با طراحی جدیدی که مطابق با رنگ گوشی است همراه خواهد بود. جدا از رنگ، جعبه بسته‌بندی بازطراحی ‌شده و به جای دو لنز یک لنز دوربین را به نمایش می‌گذارد که به گفته شرکت سازنده، یک تغییر ظاهری جالب است.

گوشی جدید ناتینگ

با این حال، سخت افزار داخلی این دستگاه با نسخه معمولی یکسان خواهد بود. از این رو، در ادامه مروری بر مشخصات ناتینگ فون (2a) خواهیم داشت.

مشخصات ناتینگ فون 2a

این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس، اوج روشنایی دستی 700 نیتی، اوج روشنایی 1100 نیتی در نور خورشید و اوج روشنایی 1300 نیتی به هنگام پخش محتوای HDR است. البته این مشخصات در این محدوده قیمتی از بهترین‌ها محسوب نمی‌شود اما در هر صورت به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران است.

این گوشی به تراشه 4 نانومتری دایمنسیتی 7200 پرو مدیاتک مجهز شده و از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی تغذیه می‌کند. دو سنسور 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی این گوشی قرار گرفته است: یک سنسور اصلی 1/1.56 اینچی با لرزش‌گیر OIS و یک سنسور فوق عریض 1/2.76 اینچی. در پنل جلویی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی جدید ناتینگ و طراحی منحصربه‌فرد آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر