راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش ویژه 3 محصول ونوسیا مهر 1403 ؛ بخشنامه فروش محصولات مکث موتور [+ قیمت]

فروش ویژه 3 محصول ونوسیا مهر 1403 اعلام شد. شرکت مکث موتور شریط فروش 3 محصول خود با قیمت قطعی را مطابق با بخشنامه فروش به اطلاع متقاضیان رساند.

شرکت مکث موتور، طرح فروش برخی از محصولات مونتاژی و وارداتی خود را اعلام کرد. در شرایط فروش ویژه 3 محصول ونوسیا مهر 1403 اعلام شده که قیمت همه محصولات قطعی است و در هنگام ثبت‌نام افزایش قیمتی صورت نخواهد گرفت. البته این را درنظر داشته باشید که این قیمت قطعی بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جانبی مانند شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و غیره است.

راهنمای خرید تکراتو

سه خودرو مکث موتور در این طرح فروش، ونوسیا D60 پلاس، ونوسیا V-Online و ونوسیا استار است. از میان سه خودرو حاضر، ونوسیا Star دارای مشخصات بهتر و البته قیمت بسیار بلاتری است. این خودرو یک کراس‌اوور جذاب است که دارای یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک بوده و قیمتی نزدیک به 2 میلیاردو 600 میلیون تومان دارد. در ادامه با جزئیات شرایط فروش هرسه خودرو همراه ما باشید.

فروش ویژه 3 محصول ونوسیا مهر 1403

برای اطلاع از شرایط فروش و جزئیات هر طرح نیاز به توضیح اضافی نیست. به 3 بخشنامه زیر توجه کنید:

شرایط کلی فروش محصولات مکث موتور

شرایط فروش محصولات مکث موتور شامل گزینه‌های فروش نقدی و اقساطی است که به طور معمول شامل محصولات مختلفی از این شرکت می‌شود. برای مثال:

  • پیش‌پرداخت و اقساط: در برخی طرح‌ها مانند فروش پیکاپ کلوت، خریداران باید 700 میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت بپردازند و اقساط تا 18 ماه ادامه خواهد داشت. مبلغ کل تسهیلات در این حالت بیش از 1.3 میلیارد تومان است​.
  • تحویل خودرو: در بیشتر موارد، تحویل خودرو در بازه 30 تا 90 روز کاری صورت می‌گیرد. برخی از مدل‌ها مانند تیارا نیز با قیمت قطعی و تحویل سریع ارائه می‌شوند​.
  • ثبت نام: ثبت نام معمولاً به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه فروش مکث موتور انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز پس از تایید تسهیلات بانکی، اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش محصولات مکث موتور در این طرح چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر