راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

سه گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی که به زودی معرفی می‌شوند

به زودی شاهد عرضه سه گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی به بازار خواهیم بود. این سه گوشی به برندهای مطرح بازار یعنی اوپو، وان پلاس و شیائومی تعلق دارند.

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی اپل، امکان شارژ بی‌سیم بر روی محصولات خود مانند آیفون را از طریق فناوری MagSafe فراهم کرده است. اکنون، به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، برخی از برندهای اندرویدی نیز ویژگی مشابهی را در نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود ارائه خواهند داد. در این مطلب همراه ما باشید تا با 3 گوشی هوشمند اندرویدی جدید که شارژ بی‌ سیم مغناطیسی را ارائه می‌دهند، آشنا شوید.

راهنمای خرید تکراتو

سه گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی

همان‌طور که گفته شد، برخی از برندهای اندرویدی به زودی از گوشی‌های پرچمدار خود با قابلیت شارژ بی‌سیم مغناطیسی رونمایی خواهند کرد. این گوشی‌ها عبارتند از:

  • وان پلاس 13

یکی از اولین گوشی‌هایی که قابلیت شارژ بی‌سیم مغناطیسی برای آن تایید شده OnePlus 13 است. در یک تیزر تبلیغاتی، Liu به سوال یکی از کاربران درباره بازگشت قاب‌های چوبی بامبو در وان پلاس 13 پاسخ داده است. او گفته است که قاب چوبی برنمی‌گردد اما یک قاب جدید و کاربردی با قابلیت مکش مغناطیسی وجود خواهد داشت.

گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی
OnePlus 13

شرکت وان پلاس برای تکمیل این فناوری، در حال کار بر روی طیف وسیعی از لوازم جانبی مغناطیسی از جمله پاور بانک است. بنابراین، این شرکت نه تنها با گوشی‌ پرچمدار جدید، بلکه با لوازم جانبی گسترده نیز به جنگ با اپل می‌رود.

  • اوپو فایند ایکس 8

شرکت اوپو اخیرا یک ویدیوی دمو جدید منتشر کرده و در آن سری اوپو Find X8 را با شارژ بی‌سیم مغناطیسی به نمایش گذاشته است. از سوی دیگر، مدیر محصولات اوپو، Zhou Yibao، این فناوری را در شبکه اجتماعی Weibo (یک وب‌سایت میکروبلاگینگ چینی) تبلیغ کرده است. این گوشی ممکن است که از شارژ بی‌سیم 50 واتی و همچنین شارژ معکوس پشتیبانی کند. مدیر اجرایی اوپو نیز اعلام کرده که این شرکت قصد دارد طیف وسیعی از لوازم جانبی برای شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کند.

گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی
Oppo Find X8

این لوازم جانبی به احتمال زیاد شامل یک کیس مغناطیسی فوق‌العاده نازک، پاوربانک‌های مغناطیسی قابل حمل و شارژرهای مغناطیسی 50 واتی می‌شود. این لوازم جانبی احتمالا با محصولات برندهای دیگر از جمله آیفون نیز سازگار خواهند بود. بنابراین این دسته از لوازم جانبی اوپو حتی با وان پلاس 13 نیز کار خواهند کرد.

  • شیائومی 15

فناوری شارژ بی‌سیم مدت‌هاست که بر روی گوشی‌های اندرویدی اعمال شده اما فناوری شارژ مغناطیسی یک افزوده جدید خواهد بود. فناوری‌ای که بیشتر به اسم اپل شناخته شده اما به زودی Oppo ،OnePlus و Xiaomi نیز وارد میدان شده و اولین برندهای اندرویدی با چنین فناوری‌ای خواهند بود.

گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی
Xiaomi 15

همانند وان پلاس 13 و اوپو فایند X8، انتظار می‌رود که شیائومی 15 هم با شارژ بی‌سیم مغناطیسی شبیه به MagSafe اپل وارد بازار شود. طبق گزارش‌ها، شرکت شیائومی یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی فوق نازک 30 واتی را آماده کرده است که با دو دستگاه دیگر نیز سازگاری دارد.

درست است که MagSafe علامت تجاری اپل محسوب می‌شود اما توجه داشته باشید که MagSafe با شارژ بی‌سیم Qi کار می‌کند و از این رو مختص به دستگاه‌های اپل نیست. بنابراین اگر گوشی‌ اندرویدی شما از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند، می‌توانید از لوازم جانبی MagSafe اپل استفاده کنید. با همکاری تولیدکنندگان شخص ثالث، کاربران اندرویدی می‌توانند آهنرباهایی را تهیه کنند که به کمک آن دستگاه خود را به کیس‌ها یا آداپتورهای سازگار MagSafe متصل کنند.

Anker یکی از این تولیدکنندگان است که محصولات MagSafe را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سایر شرکت‌ها نیز کیس‌هایی با حلقه مغناطیسی تولید می‌کنند و یا حلقه‌های مغناطیسی را جداگانه به متقاضیان می‌فروشند. این محصولات کمک می‌کنند تا گوشی اندرویدی شما مانند آیفون با شارژر MagSafe شارژ شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره سه گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی که در متن به آنها اشاره شد چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر