راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش ویژه پاییزی بک X3 پرو امروز 29 مهر 1403 ؛ شرایط فروش کرمان موتور [+ قیمت]

فروش ویژه پاییزی بک X3 پرو امروز 29 مهر 1403 آغاز می‌شود. کرمان موتور برای این خودرو سنگ تمام گذاشته، چرا که موعد تحویل آن به 1 ماه هم نمی‌کشد.

کرمان موتور 2 هفته پیش بود که شرایط فروش اقسطی BAC X3 پرو با اقساط 24 ماهه برای متقاضیان را استارت زد. حال این شرکت با کمک شرکت خودروسازی بم (زیرمجموعه کرمان موتور)، شرایط فروش ویژه پاییزی بک X3 پرو امروز 29 مهر 1403 را فقط به صورت نقدی اعلام کرده است.

راهنمای خرید تکراتو

نکته بسیار مهم در این طرح فروش این است که فروشنده پس از واریز وجه خودرو، تنها 15 روز بعد خودرو را به مشتری تحویل می‌دهد. این نکته بسیار مهمی است و می‌تواند جذب مشتری خوبی داشنه باشد.

در باب BAC X3 Pro باید بگوییم که این خودرو در دسته کراس‌اوورهای اقتصادی و جمع و جور قرار داشته که قیمتی در حول و حوش 1 میلیارد تومان دارد. در ادامه مطلب می‌توانید جزئیات شرایط فروش این خودرو را بخوانید.

فروش ویژه پاییزی بک X3 پرو امروز 29 مهر 1403

کرمان موتور به واسطه خودروسازی بم قصد دارد از امروز یکشنبه، 29 مهر 1403 ثبت‌نام بک X3 پرو را از درگاه نمایندگی‌های فروش خودرو در سراسر کشور آغاز کند. مهلت ثبت‌نام تا روز شنبه، 7 آبان اعلام شده و به احتمال زیاد تمدید هم نخواهد شد.

قیمت BAC X3 پرو 1 میلیاردو 30 میلیون تومان است و خریدار پس واریز وجه می‌تواند خودرو خود را 15 روز کاری تحویل بگیرد. شاید این مهمترین فاکتور و ویژگی خرید این کراس‌اوور اقتصادی باشد. البته به قیمت اصلی خودرو، هزینه‌های جانبی اعم از شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و غیره نیز برحسب وجه مصوب سال 1403 اضافه می‌شود.

بک ایکس 3 پرو در این طرح فروش فقط با رنگ مشکی و سفید عرضه شده و نرخ تأخیر آن به صورت ماهانه 2.5 درصد است. تمامی مشخصات فنی و آپشن‌های بک X3 پرو در وب سایت خودروسازی بم به نشانی https://bamco.ir/ درج شده است. همچنین نشانی خرید اینترنتی این خودرو نیز https://customer.bamco.ir/ است.

فروش ویژه پاییزی بک X3 پرو امروز 29 مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش بک ایکس 3 پرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر