راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش ویژه کرمان موتور برای دو خودرو KMC J7 و KMC T9 امروز 29 مهر 1403

فروش ویژه کرمان موتور برای دو خودرو KMC J7 و KMC T9 امروز 29 مهر 1403 تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود. این طرح فروش فقط نقدی است.

کرمان موتور امروز روز پرکاری را سپری خواهد کرد؛ چرا که در کنار فروش ویژه پاییزی BAC X3 پرو، فروش ویژه کرمان موتور برای دو خودرو KMC J7 و KMC T9 امروز 29 مهر 1403 نیز از ساعت 10 صبح امروز آغاز خواهد شد.

راهنمای خرید تکراتو

در شرایط فروش KMC T9 و KMC J7 ذکر شده این دو خودرو به صورت نقدی به فروش می‌رسد و برای ثبت‌نام نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی‌های فروش نیست. از این قرار متقاضیان می‌توانند برای خرید هرکدام از این دو خودرو، به سایت فروش اینترنتی محصولات کرمان موتور مراجعه کنند.

در باب هردو محصول باید بگوییم که KMC J7 جزء خودروهای سدان مونتاژی بازار ایران است که فروش بسیاری خوبی هم دارد. از طرفی پیکاپ KMC T9 یکی از فول‌آپشن‌ترین و بهترین پیکاپ‌های بازار است که اگر بتواند رکورد برادر بزرگترش (KMC T8) را بزند، نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین پیکاپ بازار ایران سر زبان‌ها خواهد برد. جزئیات طرح فروش کرمان موتو را می‌توانید در ادامه نوشته بخوانید.

فروش ویژه کرمان موتور برای دو خودرو KMC J7 و KMC T9 امروز 29 مهر 1403

کرمان موتور از امروز یکشنبه، 29 مهر 1403 لغایت شنبه، 7 آبان مهلت ثبت‌نام هردو خودرو را تعیین کرده است. ثبت‌نام همانگونه که گفتیم فقط به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت فروش محصولات کرمان موتور به نشانی https://kermanmotor.com/sale امکان‌پذیر است.

قیمت KMC J7 معادل 1 میلیاردو 328 میلیون و قیمت KMC T9 نیز 2 میلیاردو 180 میلیون تومان در بهای کارخانه است. قطعاً هردو خودرو در بازار آزاد، فرای این حرف‌هاست و دلالان سود بسیار بالایی از دلالی این خودروها می‌برند.

یکی از نکات مثبت و بسیار هیجان‌انگیز این طرح، موعد تحویل هردو خودرو است.  طبق بخشنامه فروش کرمان موتور، موعد تحویل KMC J7 و KMC T9 فقط 15 روز کاری است. همچنین سود تأخیر ماهیانه 2.5 درصد اعلام شده است.

KMC T9 در این طرح فقط با رنگ مشکی عرضه شده، در صورتی که مشتریان برای KMC J7 غیر از رنگ مشکی، امکان انتخاب رنگ سفید را هم دارند. بخشنامه فروش هردو خودرو را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش خودروهای کرمان موتور چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر