راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

گلکسی زد فولد Special Edition با بهترین دوربین‌ در میان گوشی‌های تاشوی سامسونگ معرفی شد 

سامسونگ رسما گلکسی زد فولد Special Edition را معرفی کرد. این نسخه ویژه از گلکسی زد فولد 6 باریک‌تر و سبک‌تر از نسل قبلی عرضه شده است.

شب گذشته خبر انتشار تصاویر واقعی گلکسی زد فولد اسپیشال ادیشن را به اشتراک گذاشتیم. در آن گزارش عنوان شده بود که این گوشی با نام تجاری گلکسی W25 سامسونگ در بازار چین عرضه خواهد شد. اما در بازار کره، به همین نام گلکسی زد فولد Special Edition شناخته می‌شود.

راهنمای خرید تکراتو

قیمت گلکسی زد فولد Special Edition

به‌گزارش gizmochina، عرضه گلکسی زد فولد Special Edition از 25 اکتبر (4 آبان) با قیمت 2.789.600 وون کره (تقریبا 2040 دلار آمریکا) در کره‌جنوبی آغاز خواهد شد. همانطور که مطلع هستید این دستگاه فقط با یک پیکربندی که شامل 6 گیگابایت رم و 512 گیابایت حافظه داخلی و در رنگ مشکی Shadow  (سایه سیاه) در دسترس خواهد بود.

طراحی و مشخصات فنی Galaxy Z Fold 6 نسخه ویژه

نسخه اسپیشال گلکسی زد فولد 6 سامسونگ ضخامتی برابر با 10.6 میلی‌متر و وزنی معادل 236 گرم خواهد داشت. به این‌ترتیب 1.5 میلی‌متر باریک‌تر و 3 گرم سبک‌تر از نسخه‌ی استاندارد گلکسی زد فولد 6 است.

این دستگاه در حالت باز شده، به یک نمایشگر 8 اینچی با نسبت ابعاد 20:15 تبدیل می‌شود که بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش در میان مدل‌های تاشو سری گلکسی زد فولد بشمار می‌رود. همچنین صفحه‌نمایش کاور یا بیرونی دستگاه نیز 6.5 اینچ با نسبت ابعاد 21:9 و هنگام استفاده همان حس راحتی و کنترل‌پذیری یک گوشی هوشمند معمولی را به کاربر منتقل می‌کند.

گلکسی زد فولد Special Edition با بهترین دوربین‌ در میان گوشی‌های تاشوی سامسونگ معرفی شد 

فریم دستگاه از آلومینیوم مقاوم (Armor Aluminum) ساخته شده و پنل‌های جلو و عقب آن با روکش کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس 2 محافظت می‌شود.

به لحاظ فنی، این دستگاه با نسخه استاندارد تفاوت‌های دارد. مثلا این اولین بار است که در نسخه‌‌ی ویچه گلکسی زد فولد، از یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت نوری (OIS) استفاده شده است. این دوربین با یک لنز 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض با قابلیت فوکوس خودکار و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 3X همراه است.

بعلاوه یک دوربین 4 مگاپیکسلی نیز در زیر نمایشگر داخلی و یک دوربین 10 مگاپیکسلی سلفی روی صفحه نمایش خارجی تعبیه شده است. به جز دوربین داخلی، تمامی دوربین‌هایی که در گلکسی زد فود اسپیشال ادیشن به کار رفته همگی از ضبط ویدیو 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی زد فولد Special Edition با بهترین دوربین‌ در میان گوشی‌های تاشوی سامسونگ معرفی شد 

 

ناگفته نماند که دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی نیز قابلیت ضبط ویدیو 8K را با سرعت 30 فریم بر ثانیه دارد. همین شاخصه‌ها باعث شده تا واقعا این نسخه‌، یک نسخه‌ی ویژه باشد.

مغز متفکر گلکسی زد فولد 6 نسخه ویژه، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 سامسونگ خواهد بود. این دستگاه از هوش مصنوعی گلکسی پشتیبانی و از همان ابتدا One UI 6.1.1  مبتنی بر اندروید 14 را اجرا می‌کند. البته بزودی و در اوایل 2025 این دستگاه به رابط کاربری One UI 7.0 و اندروید 15 ارتقا خواهد یافت. بنابر وعده سامسونگ، این محصول 6 سال بروزرسانی نرم‌افزاری و 7 سال بروزرسانی امنیتی را نیز دریافت خواهد کرد.

این دستگاه به یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 15 واتی مجهز است؛ که به نظر من با توجه به دوربین‌های پرکاربرد این دستگاه این گوشی می‌توانست به ظرفیت باتری بیشتری مجهز باشد.

گلکسی زد فولد Special Edition با بهترین دوربین‌ در میان گوشی‌های تاشوی سامسونگ معرفی شد 

از دیگر قابلیت‌هایی که این دستگاه به آن مجهز است می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت (یکی فیزیکی و یکی e-SIM) ، وای فای 7، بلوتوث 5.3، NFC، UWB، پورت USB-C و پشتیبانی از فناوری 5G اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

گلکسی S25 اولترا سامسونگ در چهار رنگ جدید عرضه می‌شود

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر