راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز با شرایط جذاب 30 مهر 1403 [+ قیمت وانت ایران خودرو]

فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز با شرایط جذاب 30 مهر 1403 آغاز شد. متقاضیان پس از ثبت‌نام تنها 15 روز بعد خودرو خود را تحویل می‌گیرند.

ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور، از امروز 30 مهر 1403 رأس ساعت 9 صبح ثبت‌نام وانت‌بار آریسان 2 دوگانه‌سوز با استانداردهای اجباری سال 1403 را آغاز کرده است. این طرح فقط ویژه متقاضیان عادی است و شرایط فروش به صورت نقدی است. پس نیاز است که در زمان ثبت‌نام، کل بهای خودرو توسط خریدار پرداخت شود.

راهنمای خرید تکراتو

فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز با شرایط جذاب 30 مهر 1403 این امکان را به متقاضیان این خودرو می‌دهد که تنها 15 روز برای تحویل خودرو خود منتظر بمانند. همچنین ایران خودرو اعلام کرده است که مهلتی برای ثبت‌نام درنظر نگرفته و خریداران تا تکمیل ظرفیت می‌توانند نام‌نویسی کنند. جزئیات بیشتر شرایط فروش آریسان 2 ایران خودرو را می‌توانید در ادامه مطلب دنبال کنید.

فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز با شرایط جذاب 30 مهر 1403

متقاضیان توجه داشته باشند، به ذلیل اینکه عرضه این خودرو محدود بوده و ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت است، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر نسبت به نام‌نویسی اقدام کنید. ثبت‌نام صرفاً از طریق نمایندگی‌های فروش ایران خودرو مجاز است و متقاضیان باید به نمایندگی‌های فروش این شرکت مراجعه کنند.

قیمت آریسان 2 دوگانه سوز با استانداردهای 85گانه 420 میلیون و 936 هزار و 600 تومان است. خریداران پس از ثبت‌نام، 15 روز دیگر خودرو خود را تحویل خواهند گرفت؛ و این مهم‌ترین نکته مثبت این طرح است. البته برخی خودروسازان دیگر مانند کرمان موتور، در طرح‌های فروش جدیدشان، موعد تحویل را 15 روزه اعلام کرده‌اند. به عنوان مثال طرح فروش KMC J7 و KMC T9 که روز گذشته جزئیات آن را به اطلاعتان رساندیم، با موعد تحویل 15 روزه به دست مشتریان می‌رسد. همچنین این مهم برای خودرو بک X3 پرو کرمان موتور هم درنظر گرفته شده است. جزئیات بخشنامه فروش آریسان 2 را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید:

فروش فوری آریسان 2 دوگانه سوز با شرایط جذاب 30 مهر 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص شرایط فروش آریسان 2 ایران خودرو چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشنراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر