راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

ریلمی جی تی 7 پرو با امتیازات چشمگیر در گیک‌بنچ مشاهده شد

ریلمی جی تی 7 پرو با امتیازات چشمگیر و عملکرد بی‌نظیر تست‌های گیک‌بنچ را پشت سر گذاشت. این گوشی به تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 الیت مجهز شده است.

همان‌طور که می‌دانید، شرکت ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه گوشی پرچمدار بعدی خود یعنی Realme GT 7 Pro در تاریخ 4 نوامبر در چین است. این گوشی، تا به امروز در چندین مرجع صدور گواهی مختلف ظاهر شده و تاییدیه‌ها را یکی پس از دیگری با موفقیت دریافت کرده است. اوایل ماه جاری بود که شاهد حضور این دستگاه با عملکرد چشمگیر در وب‌سایت بنچمارک AnTuTu بودیم و اکنون نیز به گزارش وب‌سایت خبری gizmochina، این گوشی با شماره مدل RMX5010 در پلتفرم بنچمارک Geekbench دیده شده است.

راهنمای خرید تکراتو

امتیازات بنچمارک ریلمی جی تی 7 پرو

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، ریلمی GT 7 Pro در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 6.3.0 به ترتیب امتیازهای 3153 و 9554 را کسب کرده است. این دستگاه به جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 الیت 3 نانومتری مجهز شده و از معماری CPU جدید این شرکت با هسته‌های Oryon (6 هسته با سرعت 3.53 گیگاهرتز و 2 هسته قدرتمند با سرعت 4.32 گیگاهرتز) بهره می‌برد.

ریلمی جی تی 7 پرو
عملکرد ریلمی جی تی 7 پرو در گیک‌بنچ

از سوی دیگر، پردازنده گرافیکی ارتقا یافته Adreno 830 حدودا 44 درصد عملکرد را افزایش داده، 25 درصد بازده انرژی را بهتر کرده و فرکانس 1100 مگاهرتزی با 12 مگابایت حافظه نهان اختصاصی را به همراه دارد. علاوه بر این، NPU Hexagon برای عملکرد سریع‌تر هوش مصنوعی، 45 درصد بهبود یافته است.

ریلمی GT 7 پرو با همین شماره مدل اخیرا در مرجع صدور گواهی TENAA نیز دیده شده است. طبق گزارش‌ها، نسخه جهانی این گوشی دارای شماره مدل RMX5011 خواهد بود.

بر اساس اطلاعات موجود در گواهی‌ها و همچنین گزارش‌های افشاگران، این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی Eco² OLED Plus سامسونگ با طراحی میکرو خمیده چهارگانه، رزولوشن 2780 در 1264 پیکسل، نرخ نوسازی متغیر 1 تا 120 هرتز، فناوری 8T LTPO و حداکثر روشنایی 6000 نیتی خواهد بود. گفته می‌شود که برای حفظ امنیت کاربران، داخل این صفحه نمایش از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام استفاده خواهد شد.

ریلمی جی تی 7 پرو، یکی از اولین گوشی‌های چینی با چیپست Snapdragon 8 Elite کوالکام، 8 تا 24 گیگابایت رم و 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی از یک باتری بزرگ 6500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی انرژی خواهد گرفت.

تنظیمات دوربین شامل یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در جلو و یک سیستم سه‌گانه در پشت (دو سنسور 50 مگاپیکسلی + یک سنسور 8 مگاپیکسلی) می‌شود. در پنل پشتی، یک لنز تله فوتو پریسکوپ نیز وجود خواهد داشت که از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

شایان ذکر است که ریلمی جی تی 7 پرو اولین گوشی از برند ریلمی با رابط کاربری Realme UI مبتنی بر سیستم عامل اندروید 15 خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های برجسته این دستگاه می‌توان به فرستنده مادون قرمز (IR blaster)، قاب میانی فلزی و رتبه IP68/69 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. این گوشی در سه رنگ نارنجی، سفید و تیتانیومی در چین عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که ماه آینده شاهد ورود این گوشی به بازارهای جهانی از جمله هند باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عملکرد و امتیازات بنچمارک ریلمی جی تی 7 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر