راهنمای خرید تکراتو
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پیکسل 10 و 11 به دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

پرچمداران سری 9 پیکسل به‌تازگی معرفی شده‌اند. به نظر می‌رسد اکنون نوبت به پیکسل 10 و 11 رسیده که شایعات در مورد آن صحبت کنند.

معمولا پیش از عرضه گوشی‌های هوشمند، مشخصات نرم‌افزاری آن زودتر فاش می‌شود؛ اما ایندفعه جور دیگری پیش رفته و در ابتدا مشخصات دوربین پیکسل 10 و 11 لو رفته است. androidauthority، گزارش جدیدی منتشر کرده که کاربران را با برخی از مشخصات پرچمداران جدید گوگل آشنا می‌کند.

راهنمای خرید تکراتو

دوربین پیکسل 10 و 11

گوگل در سری قبلی خود بیشتر برروی ارائه قابلیت‌های هوش مصنوعی متمرکز بود و به نظر می‌رسد قصد دارد که این موضوع را در سری جدیدش هم ادامه بدهد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، پیکسل 10 به لطف تراشه‌ی تنسور G5 می‌تواند ویدیوی 4K60 HDR ضبط کند. اگر خاطرتان باشد سری پیکسل 9،  ویدیوهای 4K HDR را با نرخ 30 فریم‌برثانیه ثبت می‌کرد. وجود این تراشه قابلیت ادیت ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی را در بخش گوگل فوتوز برای کاربران فراهم می‌کند.

پیکسل 10 و 11 به دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

این ویژگی پرچمداران جدید احتمالا شبیه به ابزار Magic Editor عمل می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهایی مانند Speak-to-Tweak و Sketch-to-Image، ویدیو خود را ویرایش کنند. تراشه‌ی تنسور G5 همچنین از مدل‌های مبتنی‌بر Stable Diffusion روی دستگاه (آفلاین) نیز پشتیبانی می‌کند.

پیکسل 10 و 11 به دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می‌شوند پیکسل 10 و 11 به دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

این تراشه در یکی دیگر از پرچمداران آینده یعنی پیکس 11 هم وجود دارد و امکان ضبط ویدیو در نور بسیار کم (Ultra Low Light video) را برای کاربران فراهم می‌کند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بدون ارسال ویدیوها به فضای ابری، پردازش‌ها را در حالت آفلاین انجام دهند.

شایعات ادعا می‌کنند که پیکسل 10 با استفاده از هوش مصنوعی، بزرگ‌نمایی 100 برابری برای عکس‌ها و ویدیوها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.  ویژگی Cinematic Blur با پشتیبانی از وضوح 4K و نرخ 30 فریم‌برثانیه، باعث می‌شود کاربران بتوانند پس از ضبط ویدیو،

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر