coinex
راهنمای خرید تکراتو

استوری، ساعتی با یک آهنربای شناور و امکاناتی خارق‌العاده!

Flyte، نام یک شرکت است که اغلب محصولاتش، با اضافه کردن آهن ربا به وسایل معمولی، ساخته شده است. محصولات قبلی آن‌ها لامپ حبابی Fylte و مراقب گیاه Lyfe بود. هر دوی آن‌ها گجت‌های جالبی هستند؛ اما موقع کارکرد، خیلی کاربردی به نظر نمی‌رسند.

لامپ حبابی Fylte
لامپ حبابی Fylte

استوری (Story)، نام سومین محصول این شرکت است که در وبسایت Kickstarter در حال تامین بودجه است و نوعی متفاوت از کاربرد را به نمایش می‌گذارد. این محصول، یک ساعت است که از تکنولوژی maglev استفاده می‌کند تا یک توپ فلزی کوچک، روی یک صفحه‌ی چوبی شناور باشد. Story می‌تواند توپ را افقی، عمودی یا مورب با زاویه 45 درجه شناور کند. این بستگی به استفاده کننده دارد که کدام را انتخاب کند.

ساعت آهنربایی Flyte در جهات مختلف

زمانی که این ساعت می‌خواهد زمان را بگوید، به مانند یک ساعت معمولی عمل می‌کند؛ البته بدون دقیقه و ثانیه شمار. با استفاده از اپلیکیشن مخصوص آن، ساعت استوری می‌تواند یک تایمر کوتاه باشد، یا یک تایمر بلند که این حالت Journey نام دارد. این امکان مواقع و مناسبت‌ها را نشان می‌دهد. مثلا شما در طول سال کجا بوده‌اید، یا چقدر تا تولدتان مانده است.

ساعت آهنربایی Flyte با امکاناتی جالب

به علاوه، ساعت استوری هم می‌تواند یک ساعت دیجیتال باشد و هم عقربه‌ای که در مرکز ساعت با انتشار نور، شبیه دیجیتال شود. قیمت این ساعت کمتر از $500 دلار است و با زیبایی و عملکرد متفاوتش، ارزش این قیمت را دارد.

ساعت آهنربایی Flyte با نور

این ساعت در مدل‌های گردویی و خاکستری در دسترس خواهد بود. Flyte می‌خواهد این ساعت را در نوامبر امسال عرضه کند.

 

منابع: theverge و Kickstarter

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر