coinex
راهنمای خرید تکراتو

هدست مایکروسافت هولولنز 2 در سال 2019 معرفی خواهد شد

هدست مایکروسافت هولولنز 2

همانطور که می دانید دو سال از عرضه هدست مایکروسافت هولولنز می گذرد و به نظر می رسد که اکنون نوبت به ارائه جایگزین این محصول است. باتوجه به گزارشات منتشر شده از سوی Thurrott، مایکروسافت در حال کار بر روی نسل دوم هولولنز است؛ اما تصمیم بر این گرفته شده که همزمان روی بحث نسل سوم سیستم ها هم کار شود. آنطور که پیدا است هدست مایکروسافت هولولنز 2 تا سال 2019 میلادی عرضه نخواهد شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگرچه دو سال از عرضه این هدست گذشته و قرار نیست که به این زودی ها نسل دوم آن معرفی شود، شاید دور انداختن نسل دوم سیستم برای جایگذاری نسل سوم سیستم این مدت طولانی را کاهش دهد. به یاد داشته باشید که اکنون سیستم فعلی توسعه دهندگان برای ساخت سیستم مشابه در دسترس قرار دارد و به طول کلی مصرف کنندگان هم از نسل اول سیستم مایکروسافت استفاده می کنند.

در آن زمان قرار است که سیستم بعدی هولولنز در دسترس قرار گیرد و در اصل چهار سال پس از اولین هدست هولولنز مایکروسافت عرضه خواهد شد. انتظار می رود که هدست مایکروسافت هولولنز 2 یک هدست بهبود یافته، با میدان دید بهتر و قدرت پردازشی بالاتری از راه برسد.

این بدان معنی نیست که اکنون هدست فعلی مایکروسافت از دسترس خارج شده، هنوز هم نسل فعلی هدست مایکروسافت برای خرید با قیمت 3000 دلار در دسترس قرار دارد. آنطور که پیدا است هدست جدید مایکروسافت قرار است با قیمت پایین تری روانه بازار شود. به هر حال تا سال 2019 میلادی زمان زیاد مانده و هنوز هم مشخص نشده که این هدست در وایل این سال معرفی خواهد شد و یا اواخر، انتظار می رود که مایکروسافت با وجود فاصله چهار ساله تا عرضه نسل بعدی هولولنز، یک هدست تمام عیار بی نظیر را ارائه دهد. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر درباره هدست مایکروسافت هولولنز 2 باشیم.

منبغ: technobuffalo

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر