coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمایشگاه خودرو ژنو 2017 میزبان رولزرویس گوست با رنگی از جنس الماس خواهد بود!

نمایشگاه خودرو ژنو 2017 میزبان رولزرویس گوست با رنگی از جنس الماس خواهد بود!

کمپانی رولزرویس در لوکس ترین شکل ممکن در نمایشگاه خودرو ژنو 2017 ظاهر خواهد شد.

این کمپانی بزرگ قصد دارد یکی از لوکس ترین خودروهای خود یعنی مدل Ghost  را با الماس واقعی رنگ آمیزی کند.

رنگی که بر بدنه ی رولزرویس گوست می‌نشیند، از پودر شدن 1000 الماس تشکیل شده که حقیقتا گرد ستاره را یادآور می‌شود. کمپانی رولزرویس اعلام کرده که این رنگ توسط همین کمپانی ساخته شده و در حقیقت گران قیمت ترین رنگی است که تا به حال در کمپانی رولزرویس استفاده شده است.

رنگی که بر بدنه ی رولزرویس گوست می‌نشیند، از پودر شدن 1000 الماس تشکیل شده که حقیقتا گرد ستاره را یادآور می‌شود.

این کمپانی خودروساز، دو ماه تلاش کرد تا مطمئن شود که الماس ها در ترکیب با رنگ، درخشندگی خود را حفظ می‌کنند. در نتیجه‌ی این تلاش ها، رنگی به وجود آمد که بر بدنه‌ی رولزرویس گوست می‌درخشد.

لوکس ترین خودرساز جهان، تنها در قسمت بالایی خودروی گوست از این رنگ استفاده کرده است.

طراحی داخلی رولزرویس گوست الماسی نیز طبیعتا لوکس بوده و از نمایشگرهایی برای سرنشینان عقب و تبلت هایی که در قسمت زیری آن قرار دارد، برخوردار شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نواری متمایل به رنگ قرمز و چرخ های 21 اینچی در طراحی خارجی این خوردو به کار گرفته شده است. طراحی داخلی رولزرویس گوست الماسی نیز طبیعتا لوکس بوده و از نمایشگرهایی برای سرنشینان عقب و تبلت هایی که در قسمت زیری آن قرار دارد، برخوردار شده است.

کمپانی رولزرویس قیمت این خودرو را اعلام نکرده، اما از خرید آن توسط یک کلکسیونر خبر داده است. یک رولزرویس گوست معمولی (بدون رنگ آمیزی الماسی) با قیمت اولیه ای معادل 300.000 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: businessinsider

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر