coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گذاشتن «قرار ملاقات» در اینستاگرام با یک میلیون تبلیغ دهنده موجود، فراهم خواهد شد

گذاشتن «قرار ملاقات» در اینستاگرام با یک میلیون تبلیغ دهنده موجود، فراهم خواهد شد

اینستاگرام، میزبان ماهانه بیش از یک میلیون تبلیغ دهنده است و این شبکه اجتماعی در تلاش است تا ویژگی‌هایش را برای کسب و کارها بهبود ببخشد. روز چهارشنبه، این شرکت اعلام کرد که قرار است تا قبل از پایان سال 2017، امکان رزرو خدمات برای کسب و کارها فراهم شود.

در سال پیش، اینستاگرام تنها 200,000 تبلیغ دهنده فعال داشت. این پلتفرم اشتراک گذاری عکس همچنین اظهار داشت که در سال پیش، بیشترین تغییرات را نیز در برنامه ایجاد کرده که بخش استوری، سرویس‌های برندینگ، رشد ویدیوها و بدست آوردن 600 میلیون کاربر جدید از تغییرات سال قبل بوده است.

هم اکنون بیش از 8 میلیون کسب و کار در اینستاگرام فعالیت دارند و اکثر آن‌ها متعلق به ایالات متحده، برزیل، اندونزی، روسیه و انگلستان است. این شرکت گفته که تنها در ماه فوریه، بیش از 120 میلیون کاربر، برای بازدید از وبسایت، پیام مستقیم (direct message) یا تماس با یک کسب و کار از طریق این اپ بر روی دکمه مورد نظر کلیک کرده‌اند.

دو سال پیش، در اینستاگرام هیچ تبلیغ دهنده فعالی وجود نداشت؛ اما تا ماه سپتامبر، در همین دو سال، این آمار به سالانه نیم میلیون رسیده است. این پلتفرم گفته که این رشد به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد که شامل سادگی برنامه و آسان بودن استفاده برای کسب و کارها است.

در سال 2016، امکان خرید از طریق برنامه نیز برای این پلتفرم آزمایش شد و اخیرا هم شاهد گسترش و بهبودی آنالیز و Insights تصاویر و همچنین افزودن قابلیت قرار دادن چند عکس در یک پست بوده‌ایم.

طبق اعلام شرکت، مردم به اینستاگرام می‌آیند تا چیزی که می‌خواهند را دنبال کنند، از سفر گرفته تا مد و غذا، سرگرمی و یا هر چیز دیگری. امروزه 80 درصد از کاربران اینستاگرام یک کسب و کار را دنبال می‌کنند. اینستاگرام جای خوبی برای گسترش برندهاست.

اینستاگرام گفته که امکانات بیشتری برای تبلیغات به برنامه اضافه خواهد کرد و رزرو یا بوکینگ، یکی از آن‌ها است. با این قابلیت، امکان رزرو چیزی برای پروفایل‌های بیزینسی فراهم خواهد شد و کاربران می‌توانند نوع خدمات، تاریخ و زمان را در آن مشخص کنند.

.

منبع: digitaltrends

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر