coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد؛ سوگولی اپل در ایران

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده‌اند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز دارای قیمتی بسیار بالا در بازار ایران هستند.
رنگ جدید و بسیار زیبای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس یعنی رنگ قرمز در روز اول فروردین ماه 96 توسط اپل به صورت رسمی طی آپدیت فروشگاه اپل استور معرفی شد و حالا پس از گذشت چند روز از عرضه جهانی این تلفن هوشمند شاهد حضور آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز با قیمتی نجومی در بازار کشور ایران هستیم. در ادامه با تکرا همراه باشید تا بیشتر با سوگولی‌های اپل در ایران آشنا شوید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، فروشگاه اپل استور در یکم فروردین ماه از دسترس کاربران به صورت موقت خارج شد و برخی محصولات  جدید همچون آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز، آیپد 9.7 اینچی جدید، تعدادی بند جدید برای اپل واچ و … به این فروشگاه اضافه شدند و در واقع این محصولات بدون مراسم خبری توسط اپل رونمایی شدند.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با رنگ قرمز که یک نسخه ویژه از خانواده آیفون 7 محسوب می‌شود حاصل همکاری مشترک شرکت اپل با موسسه جهانی RED و از جمله دستاوردهای برند (Product (RED به دنبال کمپین آگاه سازی برای بیماری ایدز در سراسر جهان طراحی و تولید شده است. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ قرمز در 24 ماه مارس مصادف با چهارم فروردین 96 ماه وارد بازار جهانی شدند و حالا امروز یعنی هشتم فروردین ماه 96 با قیمتی بسیار بالا وارد بازار ایران شده‌اند.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده‌اند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز دارای قیمتی بسیار بالا در بازار ایران هستند.

گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ قرمز دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم مات است که باعث خواهد شد تا هیچ خط و خشی به سادگی بر روی بدنه آن بر خلاف آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با رنگ جت بلک ایجاد نشود. همچنین این نسخه جدید از آیفون دارای طراحی و سخت افزاری مشابه با نمونه‌های قبلی نسل آیفون ۷ هستند.

شما می‌توانید آیفون 7 قرمز با ظرفیت 128 و 256 را به ترتیب با قیمت  4.500.000 تومان و 5.000.000 تومان خریداری کنید این در حالیست که نسخه عادی آیفون 7 در نسخه 128 و 256 با رنگ نقره‌ای، طلایی، مشکی، رزگلد و جت بلک  به ترتیب در حدود 3.120.000 تومان  و 3.600.000 تومان قیمت دارد. همچنین آیفون 7 پلاس قرمز با ظرفیت 128 و 256 به ترتیب با قیمت  5.900.000 تومان و 7.200.000 تومان وارد بازار شده‌اند.

گفتنی است که قیمت آیفون ۷ قرمز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همانند سایر رنگبندی‌های این گوشی به ترتیب ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار است. همچنین قیمت آیفون ۷ پلاس قرمز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی همانند سایر رنگ‌ها به ترتیب ۸۶۹ و ۹۶۹ دلار است به همین دلیل قیمت بالا در بازار ایران یک حباب قیمتی به دلیل  تازه وارد شدن و سودجویی وارد کنندگان داخلی و فروشندگان عربی است.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده‌اند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز دارای قیمتی بسیار بالا در بازار ایران هستند.

شایان ذکر است که بخشی از سود ناشی از فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس با رنگ قرمز به صندوق جهانی حمایت از ایدز واریز خواهد شد که کمک شایانی در جهت مبارزه با این بیماری است.

خبرنگار سایت تکرا در گفتگو با یکی از وارد کنندگان بزرگ محصولات اپل از جمله آیفون، آیپد و مک بوک به صورت غیر رسمی، گفت:

قیمت آیفون 7  و آیفون 7 پلاس قرمز در نسخه 128 و 256 گیگابایت به دلیل افزایش موجودی در بازار و کاهش خریداران اولیه سقوط شدیدی خواهد داشت و قیمت این گوشی‌ها در نسخه 128 گیگابایت به دلیل طرفدار بیشتر در بازار ایران، قیمت اولیه پایین‌تر و واردات بیشتر از مبادی امارت متحده عربی به 3.800.000 تومان و 4.300.000 تومان خواهد رسید. همچنین نسخه 256 گیگابایت نیز در اواخر فروردین ماه به ثبات قیمت بسیار خوبی همچون نسخه 128 گیگابایت خواهد رسید.

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز با قیمتی نجومی وارد بازار ایران شده‌اند. آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز دارای قیمتی بسیار بالا در بازار ایران هستند.

وارد کننده محصولات اپل در مورد عادی شدن قیمت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز همچون سایر رنگ‌ها گفت:

فعلا چنین چیزی از سوی بازار امارات متحده عربی به دلیل دلالان بازار خارجی آیفون و بالاتر بودن قیمت نسبت به سایر نسخه‌ها ممکن نیست اما تا سه ماه آینده باید شاهد تفاوت قیمتی 50 هزار تومانی بین نسخه قرمز رنگ آیفون با سایر رنگ‌‎های گوشی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس باشیم.

جالب است بدانید که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز بعد از معرفی در برخی فروشگاه‌های فروش محصولات اپل در پاساژ پایتخت و علائدین در شهر تهران با قیمتی از 10 تا 15 میلیون تومان پیش خرید شدند تا در سریعترین زمان ممکن به دست صاحبان خود برسند و مهمترین نکته در رابطه با این پیش خرید با قیمت بسیار بالا این است که استقبال برای پیش خرید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس از سوی جوانان ثروتمند تهرانی بسیار بالا بوده است.

نظر شما در مورد آیفون 7 و آیفون 7 پلاس قرمز چیست؟ آیا این گوشی با قیمت ذکر شده ارزش خرید دارد؟

.

تهیه و گردآوری: تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر