coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویری از رندرهای زیبای فبلت گلکسی نوت 8 در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویری از رندرهای زیبای فبلت گلکسی نوت 8 در فضای اینترنت منتشر شدشایع شده که کمپانی سامسونگ قصد دارد تا جایگزینی با نام گلکسی نوت 8 را برای سامسونگ گلکسی نوت 7 معرفی کند؛ این فبلت که در سال گذشته رونمایی شد، سرانجام پس از انفجارهای متعدد و ناکامی در تعمیر آنها، به طور کل از بازار جمع آوری شد.

اخیرا فبلت گلکسی نوت 8 ، موضوع داغ اخبار و شایعات بوده است؛ در این میان نیز برخی هواداران این عرصه، این شایعات را در کنار هم قرار داده اند تا رندرهای متفاوتی از این دستگاه را طراحی کنند.

گفته می شود که گوشی گلکسی نوت 8 از نمایشگر بزرگ 6.4 اینچی و دوربین اصلی دوگانه برخوردار خواهد شد که این موارد نیز در طراحی رندر، در نظر گرفته شده اند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، گلکسی نوت 8 از نمایشگر بدون حاشیه ای مشابه با گلکسی اس 8 بهره می برد. یک قلم اس پن استایلوس نیز برای گلکسی نوت 8 طراحی شده که در قسمت پایینی دستگاه قرار می گیرد. علاوه بر این، گفته می شود که گوشی گلکسی نوت 8 با تنظیمات دوربین دوگانه در قاب پشتی خود همراه خواهد بود که به صورت عمودی طراحی شده اند. بسیاری بر این عقیده اند که گوشی گلکسی نوت 8 از گلکسی اس 8 نیز هیجان انگیزتر خواهد بود؛ فراموش نکنید که گلکسی اس 8 به دوربین دوگانه مجهز نشده و همین امر نیز بسیاری را ناامید کرده است.

گفته می شود که گوشی گلکسی نوت 8 با تنظیمات دوربین دوگانه در قاب پشتی خود همراه خواهد بود که به صورت عمودی طراحی شده اند.

یکی از مواردی که در این طراحی رندر مشاهده نمی کنید، سنسور اثرانگشت دستگاه است. این احتمال وجود دارد که خالق این کانسپت، بر این باور بوده که سنور در داخل نمایشگر تعبیه خواهد شد. احتمالا سایر قابلیت های امنیتی مثل تشخیص چهره و اسکنر عنبیه چشم نیز در گلکسی نوت 8 وجود خواهند داشت. دکمه ی مخصوص دستیار صوتی بیکسبی نیز در کنار دستگاه تعبیه شده است.

تمامی این موارد، جالب و زیبا هستند؛ اما احتمالا کمپانی سامسونگ از طراحی تفاوتی استفاده خواهد کرد. تا زمان معرفی گلکسی نوت 8، هنوز چند ماهی باقی مانده است، بنابراین باید منتظر رندرهای زیبای بیشتری باشیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر