coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

فروش 5 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کمتر از یک ماه!

فروش 5 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در کمتر از یک ماه!
فروش گلکسی اس 8 در حال رکورد شکنی است. گوشی های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ هم اکنون در بسیاری از بازارهای جهان به فروش می‌رسند. روز سه شنبه این کمپانی گوشی ساز کره ای تایید کرد که فروش جهانی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از مرز 5 میلیون دستگاه عبور کرد.

این گزارش از فروش پرچمداران جدید سامسونگ آن هم در کمتر از یک ماه، نشان می‌دهد که این کمپانی توانسته است تا به نتایج حیرت انگیزی دست یابد. فروش گلکسی اس 8 در کره جنوبی، ایالات متحده و کانادا از 21 آوریل (اول اردیبهشت ماه) آغاز شد و یک هفته بعد از آن در بریتانیا، آلمان، فرانسه و ایتالیا به فروش رسید.

فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هم اکنون در 120 بازار از کشورهای مختلف جهان در حال انجام است. هیچ اطلاعاتی از نتایج فروشندگان شخصی منتشر نشده است.

گزارشات قبلی منتشر شده از پیش فروش گلکسی اس 8 در کره جنوبی حاکی از ثبت نام بیش از یک میلیون نفر برای خرید آن بود.

سامسونگ هنوز این دو گوشی را در چین عرضه نکرده است. در یک گزارش پژوهشی که به تازگی منتشر شده، نشان می‌دهد که سامسونگ می‌تواند 3.1 درصد از سهم بازار بزرگ چین را در اختیار بگیرد. از آنجایی که سامسونگ بازار چین را تا حدودی به واسطه برندهایی چون هواوی، اوپو . ویوو در چین از دست داده است، تصمیم دارد تا برای به دست آوردن بخشی از سهم بازار بزرگ چین، فروش گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را در اواخر ماه جاری میلادی در این کشور آغاز کند.

کمپانی سامسونگ قصد دارد تا نسخه چینی گلکسی اس 8 را با هوش مصنوعی بیکسبی معرفی کند. در تاریخ 30 آوریل (10 اردیبهشت)، سامسونگ دستیار هوشمند بیکسبی را در کره جنوبی معرفی کرد. انتظار می‌رود که نسخه انگلیسی بیکسبی تا اواخر بهار به ترتیب در دیگر کشورها عرضه شود.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر