coinex
راهنمای خرید تکراتو

HTC O2، پرچمدار جدید اچ تی سی

HTC O2، پرچمدار جدید اچ تی سی. مدیر عامل اچ تی سی در ملاقات با سهامداران سابق بسیار خجالت زده شد و خبر داد که اچ تی سی یک مدل پرچمدار با طراحی مجدد جدید عرضه خواهد کرد.

با فروش نا امید کننده ی HTC One M9، اچ تی سی مشاهده کرد که سهامش با سقوط مواجه شد. یک هفته بعد، این شرکت گزارش داد که سه ماهه ی دوم از ۴ فصل سودآور متوالی را از دست می دهد. Cher Wang، مدیر عامل اچ تی سی در ملاقات با سهامداران سابق بسیار خجالت زده شد و خبر داد که اچ تی سی یک مدل پرچمدار با طراحی مجدد جدید عرضه خواهد کرد.

وانگ به سهامداران گفت که اچ تی سی یک گوشی “Hero” – که معمولا به این معنی به کار می رود که یک گوشی تمام عیار و عالی و با بهترین مشخصات باشد – تولید خواهد کرد. یکی از توییت های لو رفته بر روی توییتر ادعا می کند که این دستگاه بسیار عالی می باشد.

برخی از اطلاعات بیشتر درباره ی گوشی پرچمدار جدید اچ تی سی امروز به بیرون درز کرد. گفته می شود که این دستگاه HTC O2 نامیده می شود و از سیستم-روی-تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ که با استفاده از فرایند 14nm FinFET سامسونگ تولید شده، بهره می برد. این چیپ ست ۴ هسته ی سفارشی مبنی بر Hydra که توسط کوآلکام توسعه یافته، دارد. اسنپدراگون ۸۲۰ عملکردی بهتر و بهبود عمر باتری را به ارمغان می آورد و همه ی اینها را بدون اینکه مانند اسنپدراگون ۸۱۰ که داغ کند، ارائه می دهد. این گوشی یک طراحی تمام فلز دارد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر