coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایسوز در کنفرانس IFA 2015 شرکت خواهد کرد

با توجه به نزدیکی کنفرانس IFA 2015 ، شرکت های بیشتری قصد دارند تا میزبان این رویداد مطبوعاتی بوده و یا محور اصلی این نمایشگاه تجاری باشند. سونی احتمالاً بزرگ ترین تولید کننده ی گوشی ای خواهد بود که در این رویداد حضور خواهد یافت و صراحتاً اعلام کرده که قصد دارد محصولاتش را در این کنفرانس عرضه کند. اما چیزی که مشخص است این می باشد که بیشتر شرکت های بزرگ در این دو هفته ظاهر خواهند شد.

ایسوز (Asus) آخرین شرکت نام آشنای تولید کننده ی گوشی هوشمند است که اعلام کرده قصد شرکت در این نمایشگاه تجاری را دارد. این رویداد مطبوعاتی برای 2 سپتامبر برنامه ریزی شده است و ایسوز قصد دارد تا بعضی از تولیدات جدیدش را در این رویداد پرده برداری کند و به احتمال زیاد یکی از محصولاتش آن چیزی است که بسیار مورد علاقه ی ما می باشد، یعنی ساعت هوشمندش که این محصول قبلاً به وضوح نشان داده شده است و پس از آن به احتمال زیاد گوشی هوشمند آن است که یکی از شاخصه های آن، این می باشد که دکمه ی صدای آن در پشت گوشی قرار داده شده است.

همان طوری که از جاهای مختلف شنیده می شد که گوشی زنفون (ZenFone) ایسوز که اخبار آن رسانه ای هم نشده، در چین مورد تایید قرار گرفته و ممکن است در IFA امسال از آن پرده برداری شود.

بعضی از خصوصیات گوشی در حال حاضر فاش شده اند. نشانه ها حاکی از این است که گوشی ایسوز یک گوشی سطح متوسط می باشد. ما انتظار داریم که شاهد این گوشی در 2 هفته ی آینده باشیم اما احتمالاً تنها محصول ایسوز نیست و فراموش نکنید که ایسوز یک ساعت هوشمند نیز دارد و همان طور که اشاره کردیم، این شانس وجود دارد که شرکت از این محصول پوشیدنی خود نیز پرده برداری کند.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر